روزنامه الاخبار لبنان تشریح کرد:

اعترافات همسر البغدادی چه بود؟

"سجی الدیلمی" در اعترافات خود از نقش اساسی خویش در تضمین دست یابی گروه های تروریستی به اموال بسیار در سوریه و نقل و انتقال اموالی که شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس بویژه قطر می فرستاده اند پرده برداشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ تحقیقات قضائی لبنان از اقدام یکی از همسران پیشین ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش به نام سجی الدیلمی که چندی پیش توسط ارتش لبنان بازداشت شده بود، به اعطای اموال و حقوق ماهیانه به یکی از گروهک های تروریستی وابسته به سازمان القاعده به نام "گردان های عبدالله عزام" که در تعدادی از انفجارهای تروریستی و انتحاری، از جمله حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت دست داشته اند پرده بر داشته است.

الدیلمی در اعترافات خود از نقش اساسی خویش در تضمین دست یابی گروه های تروریستی به اموال بسیار در سوریه و نقل و انتقال اموالی که شیخ نشین های حاشیه خلیج فارس بویژه قطر می فرستاده اند پرده برداشت و اذعان نموده است که این کشورها در حمایت و سرمایه گذاری تروریست های موجود در سوریه دست داشته‎اند.

روزنامه "الاخبار" لبنان با انتشار گزارشی خاطر نشان کرد سجی الدیلمی گردان های "عزام" را ماهیانه به ده هزار دلار تجهیز می نموده و این اطلاعات را شخصی به نام محمود عطار که به عنوان واسطه ای جهت انتقال اموال میان الدیلمی و سراج الدین زریقات سخنگوی گروه تروریستی گردان های عبدالله عزام" عمل می کرده اذعان نموده است.

این روزنامه توجه را بدین نکته معطوف داشت که این فرد به انجام درخواست یکی دیگر از تروریست ها در سوریه اقرار نموده و گفته او را به عراق منتقل نموده تا جهت شرکت در اقدامات جنایتکارانه به گروه تروریستی داعش بپیوندد.

العطار اذعان کرده است یکی دیگر از تروریست ها به نام ابودجانه در عنلیات های گروه های تکفیری در منطقه القلمون سوریه شرکت داشته و مبالغی را از جانب سجی الدیلمی و نیز سه هزار دلار آمریکایی را به کی از تروریست ها به نام شادی المولودی پیش از اقدام به انجام عملیات انتحاری علیه ارتش لبنان در شهر طرابلس لبنان اعطا کرده است.

گفتنی است، پلیس گشت وابسته به سازمان اطلاعات ارتش لبنان چندی پیش العطار را همزمان با بازداشت سجی الدیلمی به اتهام همکاری با یک گروه تروریستی در منطقه مجدل عنجر دستگیر کرده بود.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
حيونهاي مزدور!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۶:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
مرگ بر داعش

همسر شیطان
آخرین اخبار