از سوی بانک مرکزی اعلام شد/

قیمت گوشت مرغ گران و گوشت قرمز ثابت ماند

متوسط قیمت خرده فروشی برخی مواد خوراکی در تهران منتهی به 21 آذر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران منتهی به 21 آذر را اعلام کرد.
 
لبنیات و تخم مرغ

در هفته مورد گزارش، در گروه لبنیات قیمت پنیر غیر پاستوریزه نسبت به هفته قبل معادل 0.5 درصد کاهش داشت و بهای سایر اقلام این گروه بدون تغییر بود. قیمت تخم مرغ معادل 4.1 درصد افزایش یافت و شانه‌ای 83000 الی 109000 ریال فروش می‌رفت.

برنج و حبوب 

در این هفته در گروه برنج، بهای داخله درجه یک معادل 0.2 درصد کاهش داشت و قیمت برنج وارداتی غیرتایلندی و برنج داخله درجه دو ثابت بود. در گروه حبوب بهای عدس بدون تغییر بود و سایر اقلام این گروه بین 0.3 درصد تا 2.8 درصد افزایش یافت.

میوه‌ها و سبزی‌های تازه

در هفته مورد بررسی، در میادینزیر نظر شهرداری هندوانه عرضه نمی‌شد و انگور عرضه کمی داشت ولی سایر اقلام میوه و سبزی تازه که تعدادی از آن‌ها از نظر کیفی در مقایسه با سایر میوه فروشی‌ها متفاوت بودند، به نرخ مصوب سازمان میوه و تره‌بار عرضه می‌گردید. میوه فروشی‌های سطح شهر اقلام میوه و سبزی تازه را عرضه می‌نموند که در گروه میوه‌های تازه بهای هندوانه معادل 52.1 درصد و انار 0.3 درصد افزایش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین 0.2 درصد تا 5.4 درصد کاهش یافت. در گروه سبزی‌های تازه بهای پیاز معادل 2.0 درصد و سبزی های برگی 0.1 درصد افزایش ولی قیمت سایر اقلام این گروه بین 0.1 درصد تا 11.0 درصد کاهش داشت.

گوشت قرمز و گوشت مرغ

در هفته مورد گزارش بهای گوشت گوسفند و گوشت تازه گاو و گوساله ثابت بود. قیمت گوشت مرغ معادل 0.5 درصد کاهش یافت.

قند، شکر، چای و روغن نباتی

در این هفته بهای قند و شکر، چای خارجی و انواع روغن نباتی بدون تغییر بود.

 
خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران هفته منتهی به 21 آذر 93 





برچسب ها: قیمت ، اقلام ، خوراکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار