کرمانشاه؛

کارت هوشمند ملی جای 50 کارت را می گیرد

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه می گوید با صدور کارت هوشمند ملی برای همه ایرانیان و فعال شدن خدمات آن، این کارت، جایگزین تمامی کارت‌ها و مدارک افراد می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛احد جودی درجمع خبرنگاران با اشاره به شروع رسمی صدور کارت هوشمند در استان از ابتدای سال جاری، اظهار کرد: طی این مدت بیش از 14 هزار کارت هوشمند برای متقاضیان صادر شده است.

جودی تصریح کرد: افراد برای دریافت کارت هوشمند ملی باید با مراجعه به سایت سازمان ثبت احوال درخواست داده و سپس در مهلت اعلام شده به ایستگاه‌های ثبت نام کارت هوشمند مراجعه شود.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از استقرار 17 ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند ملی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: در تلاشیم تا این ایستگاه‌ها را تا پایان سال به 19 ایستگاه افزایش دهیم.

جودی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته تعداد ایستگاه‌ها ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در استان باید ظرف سه سال آینده به 100 ایستگاه برسد.

جودی افرادیکه کارت ملی خود را گم کرده و یا برای اولین بار درخواست صدور کارت ملی دارند را در اولویت صدور کارت هوشمند ملی دانست و اظهار کرد: افرادی که اعتبار کارت ملی آنها به اتمام رسیده این اعتبار تا سال 1395 برای آنها تمدید شده است.

به گفته جودی برنامه‌ریزی پنج ساله برای صدور کارت هوشمند ملی برای همه ایرانیان انجام شده و بر این اساس ظرف سه تا چهار سال آینده همه ایرانیان صاحب کارت هوشمند ملی می‌شوند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه به امنیت بالای این کارت‌ها اشاره و تصریح کرد: در این کارت‌ها علاوه بر اثر انگشت، تطبیق خطوط چشم نیز لحاظ شده که این امر امنیت این کارت‌ها را تا حدی زیادی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: کرمانشاه ، کارت ، ملی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.