البیان:

رژیم صهیونیستی... کارنامه‌‌ای سیاه در ترورها

روزنامه البیان نوشت هدف رژیم صهیونیستی از ترور سران فلسطین منافع آنی یا تکمیل طرح نژادپرستانه‌اش است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه البیان چاپ امارات در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی با عنوان "اسرائیل... کارنامه ای سیاه در ترورها" به قلم "امجد عرار" با اشاره به کشته شدن زیاد ابوعین یکی از سران فلسطین به دست سربازان ارتش اشغالگر اسرائیل نوشت ابوعین تنها مقام فلسطینی نیست که به دست اسرائیل ترور می شود بلکه تاریخ اسرائیل مملو از ترورهای نظام مند و برنامه ریزی شده در سطوح امنیتی و سیاسی است.

درست است که اسرائیل هزاران فلسطینی را به قتل رسانده است اما ترور سران فلسطین در بطن ایدئولوژی صهیونیسم و سیاست اسرائیل ابعادی عمیق تر دارد، نه به این علت که سران فلسطین از شهروندان آن بهترند بلکه به این علت که سران فلسطین جایگاه تاثیرگذارتری دارند.

اگر بخواهیم کارنامه قتل ها و جنایات اسرائیل را مرور کنیم، باید صفحات زیادی را ورق بزنیم و به زمانی طولانی نیاز داریم. برای یافتن علت و منطق کشتن عرب ها شاید بتوان به این سخن گلدا مایر استناد کرد که "عرب خوب، عرب مرده است." این سخن صریح ترین مصداق این منطق است.

اسرائیل زمانی که یک فلسطینی یا یک عرب را ترور می کند، پشت مسائل امنیتی پنهان می شود و می گوید فلسطینی عادی که او را کشته، یک تهدید برای جان سربازان یا شهرک نشینانش محسوب می شده است و فردی را که از سران فلسطین به قتل رسانده، مغز متفکر و طراح تروریسم بوده است.

تاریخ جلادان زیادی را به خود دیده است که لباس قربانی بر تن می کردند اما هیچ یک به اندازه اسرائیل وقیح نبودند. به هر حال هدف از ترور سران فلسطین یا منافع آنی است یا راهبرد مرتبط با طرح های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی.

القدس العربی در پایان با اشاره به این که روند ترور فلسطینی‌ها به دست اسرائیلی ها به آغاز حمله صهیونیست ها به فلسطین باز می‌گردد و با اشاره به اسامی سران و کادرهای مقاومت فلسطین که از سال 1972 ترور شدند، نوشت مواردی که در این گزارش عنوان شد، تنها قطره ای از دریای جنایت های اسرائیل است و در کنار آن باید این نکته را به خاطر داشت که تاریخ به هیچ کس رحم نمی‌کند و روزی خواهد رسید که در آن قاتلان به علت جنایاتشان مجازات شوند.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار