فیصل المقداد: اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران بی ‌اخلاقی سیاسی است

معاون وزیر خارجه سوریه طی مقاله‌ای اعمال تحریم‌های یکجانبه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران و شمار دیگری از کشورها را بی ‌اخلاقی سیاسی دانست.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "فیصل المقداد"، روز شنبه طی مقاله‌ای درروزنامه لبنانی "البناء"، نوشت: رایزنی‌های اخیر وزیران خارجه اروپا در بروکسل پیرامون چند موضوع بین‌المللی از جمله بحران سوریه خنده و تمسخر را برانگیخت.

وی در ادامه با بیان اینکه وزیران خارجه اروپا از جهان دیگری سخن می‌گفتند، افزود: بیگانگی این افراد از جهان واقع تعجب برانگیز نیست بلکه حقیقت امر این است و ارتباط این کشور با ملت های دیگر جهان را نشان می‌دهد.

معاون وزیر خارجه سوریه در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: تمامی مواضعی که از سوی "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهوری روسیه در کنفرانس سالانه بیان شد، درس‌هایی برای غرب بود که باید آنها را فراگرفته و استفاده کند؛ تخریب اقتصاد کشورهای دیگر و اعمال تحریم‌های یک‌جانبه قابل دوام نیستند و بی اخلاقی سیاسی محسوب می‌شوند اما آمریکا و اتحادیه اروپا و دیگران بر ضد کشورهایی مانند سوریه، روسیه، ایران، کوبا، چین، ونزوئلا و آرژانتین اقداماتی با هدف نیل به قدرت‌ این کشورهای توسعه یافته و مطالباتشان برای جهان خالی از ستم، خشونت و نابرابری انجام می‌دهند.

"فیصل المقداد"، در پایان مقاله خود نوشت: همزمان با جشن‌های سال جدید انتظار داریم که غرب به سیاست‌هایش بر اساس کشتار، نفاق، تخریب و حمایت از تروریسم پایان داده و به ارزش‌های ملت‌های دیگر احترم بگذارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار