عبور بیش از 60 هزار زائر پیاده از مسیر قوچان به حرم امام رضا(ع)

مدیر کل اوقاف و امور خیریه قوچان گفت: بیش از 60 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) از مسیر قوچان به حرم مطهر رضوی عبور می کنند.

حجت الاسلام والمسلیمن حسین نیساری بدر، مدیر کل اوقاف و امورخیریه قوچان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری بزرگترین پیاده‌روی امام رضا(ع) و مشارکت شهرستان قوچان در این راهپیمایی افزود: شهرستان قوچان به دلیل قرار گرفتن در مسیر بزرگترین راهپیمایی زائران پیاده امام رضا(ع) با برپایی دو پایگاه میقات الرضا(ع) در امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده خلیل(ع) آماده ارائه خدمات به زائران است.

وی اظهار داشت: بیش از 60 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) از مسیر قوچان به حرم مطهر  رضوی عبور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین نیساری افزود: در سال گذشته 24 هزار زائر پیاده از مسیرقوچان برای زیارت امام رضا(ع) در دهه آخر صفر عبور کردند که یک کاروان 25 نفراز کشور عراق بود.

وی خاطر نشان کرد: برپایی دو پایگاه میقات الرضا(ع) در امامزاده ابراهیم (ع) و امامزاده خلیل(ع) با ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی از جمله ناهار، صبحانه و اسکان زائران پیاده امام رضا(ع) برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به سئوالات و شبهات دینی، مذهبی و فرهنگی، توزیع بسته‌های فرهنگی و کتاب‌های فرهنگی  از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/   
برچسب ها: زائر ، قوچان ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار