هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

استفاده بیش از 900 هزار نفر از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی/ تاثیر خط 1480در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در نیم سال نخست سال بیش از 900 هزار نفر از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی کشور استفاده کرده اند.

همایون هاشمی رئیس سازمان  بهزیستی کشور  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت : یکی از اقدامات سازمان بهزیستی برای کاهش آسیب های اجتماعی ، طلاق ، اختلافات خانوادگی  و شناسایی افراد در معرض آسیب استفاده از مباحث مشاوره ی تلفنی است.
 
وی با اشاره به خط 1480  تصریح کرد: این خط مشاوره ای یک خط ملی است که سازمان بهزیستی کشور آن را  درتمام نقاط کشور گسترش داده و ضریب نفوذ آن 100درصد است که به صورت رایگان ارائه خدمت می کند.
 
وی افزود: کسانی که نیاز به خدمات  مشاوره ای از جمله؛ روانی ، اجتماعی و حمایت‌های مشاوره ای دارند می توانند با این خط تماس گرفته و از خدمات آن بهره مند گردند که  در صورت  نیاز توسط مشاورین و به مراکز ارجاع داده شوند.
 
هاشمی اظهار داشت : در نیم سال نخست سال  900 هزار نفر از این خط خدمات مشاوره ای دریافت کرده اند که این امر می تواند در بیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از همه روان شناسان و مشاوران سازمان خاطرنشان کرد: خط 123 هم یکی از خطوط این سازمان برای حمایت از افراد در معرض آسیب است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خدمات ، مشاوره ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار