فینال جام باشگاه‌های جهان؛

آنچلوتی: امیدوارم رونالدو در فینال گل بزند

کالو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی فینال در جام باشگاه‌های جهان از آمادگی تیمش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید امشب در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در مراکش به مصاف سن لورنزا خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در آستانه این دیدار از آمادگی تیمش خبر داد.

وی در این خصوص گفت:‌ این بازی فینال است. تیم حریف اعتماد به نفس بالایی دارد و خود را به خوبی آماده کرده است. ما قصد داریم امسال را با گرفتن این جام به پایان برسانیم. مطمئن هستم اتفاق خوبی خواهد افتاد.

آنجلوتی در خصوص مصدومیت جیمز وراموس گفت: موقعیت این دو بازیکن کاملا متفاوت است.

جیمز مصدومیتش را پشت سر گذاشته و استفاده از او هیچ مشکلی برایش به وجود نمی‌آورد.

او از روز چهارشنبه تمرینات عادی خود را با تیم آغاز کرده است. شرایط راموس متفاوت است. او هنوز درد دارد، باید ببینیم بعد از تمرینات وضعیت او چگونه خواهد شد. ما با هم تصمیم می‌گیریم. عملکرد تیم پزشکی بسیار در تصمیم نهایی برای حضور راموس تعیین کننده است.

سرمربی ایتالیایی در خصوص تعویض داوری گفت: فکر نمی‌کنم تعویض داوری به نفع تیم حریف باشد. فیفا همیشه شعار بازی جوانمردانه را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است. مطمئن هستم در این دیدار هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. نمی‌دانم داور این مسابقه چه کسی است و به این موضوع اهمیت هم نخواهم داد. هرکسی در زمین باید وظایف خود را انجام دهد. ما باید بازی خودمان را انجام دهیم.

آنچلوتی در ادامه در خصوص وضعیت تیمش گفت: فکر نمی‌کنم رونالدو ناراحت باشد. او در تیم خوشحال است، امیدوارم در این بازی بتواند گلزنی کند.

یک مربی باید یک روانشناس باشد و بتواند تیمش را در لحظات بحرانی مدیریت کند.

من برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنان از تجربیات دوران بازی‌ام استفاده می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار