راه‌آهن اعلام کرد

اختصاص 21 رام قطار فوق‌العاده به مقصد مشهد

مديركل تعرفه و نظارت بر بازار راه‌آهن از اختصاص 21 رام قطار فوق‌العاده با ظرفيت حدود 18 هزار و 650 صندلی از مبدا شهرهای تهران، تبريز، زنجان و مراغه به مقصد مشهد و 10 رام قطار حومه‌ای در محور خراسان و تهران - قم به منظور رفاه حال زائرين امام هشتم (ع) خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، مرتضي جعفري گفت: به منظور رفاه حال زائران امام هشتم (ع) از تاريخ27 اذر 13رام قطار در محور تهران – مشهد به صورت فوق العاده اختصاص يافته است.

وي افزود: اين تعداد قطار شامل قطارهاي اتوبوسي و 6 تخته است  كه با اين وجود حدود 5080 صندلي به ظرفيت قطارهاي اين محور افزوده خواهد شد.

جعفري تصريح كرد: 4 رام قطار در محور تبريز – مشهد با ظرفيت 300صندلي، 2 رام قطار در محور زنجان- مشهد با ظرفيت 594صندلي و 2رام قطار در محور مراغه –مشهد با ظرفيت 462صندلي اختصاص يافته است.

مدير كل تعرفه و نظارت بر بازار راه آهن با اشاره به افزايش تعداد قطارهاي حومه اي دراين ايام در محور خراسان و قم خاطرنشان كرد:علاوه بر قطارهاي اختصاص يافته در ساير شهرها به مقصد مشهد و بالعكس از25 اذر  تا 5 دي ؛ روزانه 10 رام قطار حومه اي در شهرهاي نيشابور، آزاد ور، عطار و نقاب و قم با ظرفيتي حدود2 هزار و 560 صندلي به منظور رفاه حال زائران ثامن الائمه (ع) برنامه ريزي شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: راه ، قطار ، زنجان ، صندلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار