اخباری از باشگاه پرسپولیس؛

مصدومان پرسپولیس از دوشنبه تمرین می‌کنند/ بی‌خبری پزشکان پرسپولیس از رضا نوروزی

رضا حقیقی، پیام صادقیان، مهدی جعفرپور، مهدی طارمی و مهرداد کفشگری دوشنبه سرخ‌پوشان را در تمرینات گروهی همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا حقیقی، پیام صادقیان، مهدی جعفرپور، مهدی طارمی و مهرداد کفشگری دوشنبه سرخ‌پوشان را در تمرینات گروهی همراهی می‌کنند. کفشگری قبل از بازی با فولاد از ناحیه شکم دچار مصدومیت شد و جعفرپور هم حین بازی با شاگردان اسکوچیچ کمردرد شدید گرفت. با این حال مصدومیت پرسپولیس با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و انجام کارهای درمانی از دو روز دیگر به تیم باز خواهند گشت.
 
بی‌خبری پزشکان پرسپولیس از رضا نوروزی!
 
مهاجم مصدوم سرخ‌پوشان که در ابتدای فصل دچار مصدومیت شدید شد، معلوم نیست کجاست.
رضا نوروزی مهاجم گلزن پرسپولیس که از تیم نفت به جمع شاگردان درخشان اضافه شد به دلیل پارگی رباط و انجام عمل جراحی از همراهی پرسپولیس در لیگ برتر محروم شد. نکته قابل توجه اینجاست که هیچ کس از رضا نوروزی خبر ندارد و این بازیکن تحت درمان پزشکان پرسپولیس قرار ندارد و به صورت جداگانه وزیر نظر پزشک متخصص خودش مراحل درمانی را سپری می‌کند.
 باید دید که آیا نوروزی می‌تواند در نیم‌فصل دوم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد و شرایطش به حال اولیه بازمی‌گردد.
 
احتمال جذب دروازه‌بان خارجی جدید
 
گویا سرمربی سرخ‌پوشان قصد دارد با خروج نام نیلسون از لیست پرسپولیس جا برای جذب یک بازیکن خارجی را باز کند. حتی شنیده می‌شود سوشا مکانی هم قصد جدایی از تیمش را دارد اما وی قراردادش دو ساله است و نمی‌تواند به تیم دیگری منتقل شود، از طرفی هم حمید درخشان به احتمال فراوان دروازه‌بان خارجی جدیدی به پرسپولیس بیاورد. البته تمام خواسته‌های سرمربی سرخ‌پوشان زمانی عملی می‌شود که پول به تیم برسد.
 
جلسه درخشان در باشگاه پرسپولیس
 
حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس برای مذاکره با مسئولان راهی باشگاه پرسپولیس شده است. وی که از بلاتکلیفی خسته شده و نمی‌داند چه کار کند از اعضای هیات مدیره درخواست کرده تا به باشگاه بیایند و وضعیت او را مشخص کنند. حتی شنیدیم طاهری عضو هیات مدیره قرار شده به باشگاه برود با سرمربی سرخ‌پوشان دیدار کنند. البته این روزها درخشان اغلب به ساختمان اداری می‌رود.
 
پرسپولیسی‌ها در شمال  
 
محسن بنگر، محمد عباس‌زاده، امیر عالیشاه و میثم حسینی بازیکنان پرسپولیس برای گذراندن تعطیلات 10 روزه تیم راهی شمال شدند تا چند روز دوری از خانواده را جبران کرده باشند البته دیگر بازیکنان پرسپولیس هم مثل مهدی دغاغله که عازم اهواز شده به زادگاهشان رفته و تا فردا به تهران بازخواهند گشت و دوشنبه تمریناتشان را آغاز می‌کنند. 

مدیر برنامه های هافبک صبا در باشگاه پرسپولیس 

ایوب کلانتری دومین بازیکنی که در لیست خرید سرمربی پرسپولیس قرار گرفته می‌خواهند برای نیم فصل دوم به این تیم ملحق شود و نامه‌نگاری‌ها بین دو باشگاه پرسپولیس و صبا انجام شده است. در همین راستا مدیر برنامه های کلانتری چند روزی است که به باشگاه پرسپولیس می‌رود و با مسوولان صحبت می‌کند در صورت فراهم کردن تمهیدات مالی باشگاه صبا کلانتری سرخپوش خواهد شد. 

تکذیب صادقیان در صفحه شخصی خود

چند روز پیش خبری در یکی از روزنامه‌های ورزشی مبنی بر جدایی پیام صادقیان چاپ شد.اما طولی نکشید که هافبک جوان پرسپولیس را تکذیب کرد. او گفته که درایران فقط برای سرخپوشان توپ می‌زند و در شرایط سخت تیمش را تنها نمی‌گذارد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار