نوحه خوانی و قرائت زیارت پیامبر(ص) در منطقه 15

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه15، از نوحه خوانی و قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مراسم نوحه خوانی و قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در امامزادگان منطقه 15 همزمان با 28صفر در دستورکار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح روز یکشنبه 30آذر ماه سال 93مصادف با 28صفرسالروز رحلت پیامبراکرم(ص) در امامزادگان منطقه 15 در دست اجرا است.
 
حیدری اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره فرهنگی، اوقاف و امور خیریه به منظور ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در امامزادگان منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود:‌برگزاری مراسم نوحه خوانی و قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم(ص) در امامزادگان اهل بن علی(ع) و سیده ملک خاتون منطقه 15، برگزاری مراسم سوگواری، عزاداری، سخنرانی مذهبی، سینه زنی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حیدری خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس از اماکن متبرکه در مکه مکرمه و مدینه منوره و قبور ائمه اطهار در امامزادگان منطقه 15، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار