در پی تخلفات صورت گرفته؛

مسکن مهر کاشمر پلمب شد

رییس نظام مهندسی کاشمر گفت: به دلیل تخلفاتی که در قسمتی از فاز 5 مسکن مهر از سوی یکی از پیمانکاران اتفاق افتاده بود، پروژه پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ محمد خباززاده رییس نظام مهندسی کاشمر با اشاره به اینکه در مجموع برای تخلفات کل پروژه مسکن مهر بیش از چهارهزار نامه به مسئولان مربوطه نوشته شده است، گفت: تمامی تخلفات مسکن مهر را به طور مکتوب به شهردار وقت اعلام کرده‌ایم که شهرداری در پی آن مکلف به پلمب کار و جلوگیری از عملیات اجرایی پروژه تا رفع ایرادات بود، اما به دلیل برخی مسائل‌ که اگر پلمبی صورت می‌گرفت، به عنوان مخالفت با اهداف دولت و مسکن مهر تلقی می‌شد، کار ادامه یافت.

رییس نظام مهندسی کاشمر گفت: در پروژه فاز پنج مسکن مهر با توجه به فضای سیاسی و اجتماعی آن زمان تا مرحله سفت‌کاری که ناظران نظام مهندسی نظارت داشتند، مطلوب است اما در بخش نازک‌ کاری از مصالح خوبی استفاده نشده، به طوری که پیمانکار مجبور شد سیستم لوله‌کشی فاضلاب 70 واحد را جمع آوری و مجدداً اجرا کند و متأسفانه از نازک‌کاری پروژه فاز پنج به هیچ عنوان راضی نیستیم.

خباززاده با اعلام اینکه کاشی‌های مورد استفاده در واحدهای این پروژه، کم کیفیت و در حد بسیار پایین هستند، ابراز کرد: نه تنها گچ‌ کاری کیفیت مطلوب ندارد، بلکه در کف‌ سازی از مصالح درجه پایین با کیفیت نامطلوب استفاده شده است.

وی در پایان با اظهار تأسف از این‌که قسمتی از مسکن مهر خارج از ضوابط طرح تفصیلی ساخته شد، افزود: به دلیل عدم انجام کار کارشناسی، استفاده مطلوبی از سرمایه‌های ملی نشد و متاسفانه دیگر نمی‌توان این ضرر را جبران کرد.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: کاشمر ، مسکن ، مهر ، تخلف ، مصالح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.