مروری بر مهمترین اخبار "فرهنگی" یکشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جذاب ترین برنامه لحظه تحویل سال در شبکه سه/ "سرزمین کهن" در کنداکتور سال 94 / معاون سیما، شبکه پخش "اتاق عمل" را مشخص می‌کند، "مرتضی احمدی" ساعاتی پیش درگذشت و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی" که در روز یکشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

جذاب ترین برنامه لحظه تحویل سال در شبکه سه/ "سرزمین کهن" در کنداکتور سال 94 / معاون سیما، شبکه پخش "اتاق عمل" را مشخص می‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/30/2826130_832.jpg
غلامرضا میرحسینی گفت:‌ امسال ویژه برنامه لحظه تحویل سال شبکه سه سیما برنامه‌ی جذابی خواهد بود و صحبت‌های اولیه را با تهیه کننده‌ی این برنامه داشته‌ایم.

"مرتضی احمدی" ساعاتی پیش درگذشت
"بهرنگ بقایی" نوه‌ی استاد "مرتضی احمدی" با تأیید این خبر گفت:‌ این هنرمند پیشکسوت دو ساعت پیش به دلیل نارسایی ریوی دار فانی را وداع گفت.

فردی که جگر اماممان را متلاشی کرد

امام حسن علیه السلام در آخرین لحظات زندگی خود درباره معاویه چنین فرمود: جامش لبالب شد و به آرزویش نائل آمد، به خدا به وعده هایش وفا نکرد و در گفته هایش راست نگفت.

تعطیلی نگارخانه نقش جهان

نگار خانه نقش جهان به احتمال زیاد از 6دی ماه دوباره فعالیت خود را آغاز می‌کند.

دنیاپرستی بعداز رحلت پیامبر(ص) خلافت را تاامروز نسل به نسل موروثی کرد/ماجرای غصب فدک از زبان حضرت زهرا(س)
تاریخ اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) شاهد تلخ ترین روزهای خود بودکه وصایت و جانشینی حضرت علی (ع) ،غصب فدک و ... را می توان در زمره این جریانات عنوان نمود.

اعتماد به نگاه هنرمندان جوان ویژگی بارز نهمین دو سالانه نگارگری
ناهید افضلی گفت:‌ نوعی اعتماد به نگاه هنرمندان جوان در نهمین دو سالانه نگارگری دیده می‌شود که تفاوت ویژه‌ای با دوره‌های گذشته به ویژه دوره پنجم و ششم دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار