با صدور بیانیه‌ای

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) خواستار حضور منتقدان توافق‌ ژنو در رسانه ملی شد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) در بیانیه‌ای خواستار حضور منتقدان توافق ژنو در رسانه ملی برای بیان نظرات خود شد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک انتصاب آقای سرافراز به ریاست رسانه ملّی، از وی درخواست کردند، از منتقدان توافق‌نامه ژنو برای ارایه دلایل و نظراتشان در رسانه ملی دعوت به عمل آورد.

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((محمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَ الَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلىَ الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنهَم))(الفتح/29)

جناب آقای سرافراز، ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با عرض تبریک به مناسبت انتصاب شایسته شما به سمت ریاست رسانه ملّی و عرض خدا قوت به تمامی همکاران شما در سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران.

یکی از وظایف مهم رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی، آگاهی بخشی سیاسی است. این آگاهی برای تبدیل شدن به بصیرت سیاسی نیاز به ارایه اخبار و اطلاعات صحیح، بی‌طرفانه و به دور از هیاهوهای جریان های سیاسی دارد. دولتی شدن رسانه‌ ملّی یکی از آفات بسیار خطرناکی است که باعث سلب اعتماد و بدبینی اقشار مختلف مردم نسبت به رسانه ملّی می‌شود.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مسئولیت تاریخی رسانه ملّی در مقطع کنونی، حفظ و ارتقای استقلال فرهنگی و هویت انقلاب ایران اسلامی است.» به نظر می‌رسد رابطه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای غیر قابل اعتماد و غیرمنطقی در چارچوب مذاکرات هسته‌ای مسأله ای‌ است که مورد غفلت قرار گرفته و نیاز به طرح در رسانه ملّی دارد. مقام معظم رهبری هر چند نسبت به مذاکره «خوش‌بین» نبودند امّا با مذاکرات، برای تبدیل شدن آن به تجربه ای برای ملّت ایران- به شرط بیداری ملّت نسبت به حقایق مذاکرات- مخالفت نکردند. رسانه ملّی برای انتقال این تجربه و بیدار نگاه داشتن ملّت شریف ایران عرصه بسیار مهم و مؤثری محسوب می‌گردد.

همانطور که می‌دانیم توافق‌نامه ژنو منتقدان فراوانی دارد که تاکنون بر خلاف موافقان و مؤیدان آن، مجالی مناسب برای بروز و ظهور در رسانه ملّی نیافته‌اند. حضور ایشان در رسانه ملّی مسلماً باعث ارایه تصویر صحیحی از جایگاه فناوری هسته‌ای، نقش مذاکرات و در نهایت باعث کمک به حل مسأله هسته‌ای خواهد شد.

لذا از جنابعالی تقاضا داریم پیش از آنکه تاریخ به ما درس بدهد و در مورد اقدامات ما قضاوت کند، از عالمانی که نسبت به مذاکره با آمریکا «بدبین» و نسبت به توافق‌نامه ژنو منتقد هستند، در رسانه ملّی برای ارایه دلایل ونظراتشان دعوت به عمل آورید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار