Must See Iran؛

حمایت علی انصاریان از کمپین ایران را باید دید + عکس

علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال ایرانی به تازگی به کمپین مردمی Must See Iran پیوست، Must See Iran یا همان ایران را باید دید یک حرکت مردمی است که برای معرفی چهره واقعی ایران به جهانیان راه اندازی شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چندی پیش بود که از کمپین Must See Iran گزارشی را برایتان نوشتیم که در تلاش است تا چهره زیبای ایرانی را به جهانیان مخابره کند، اما حال به همت مردم کشور عزیزمان ایران و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر منتشر شده در این کمپین به بیش از ۹۰۰۰۰ تصویر رسیده است که هر کدام زیبایی‌هایی از گوشه و کنار ایران پهناور را به تصویر می‌کشد.





در این بین کاربران زیادی هم به این کمپین می‌پیوندند تا تصاویری از جاذبه‌های گردشگری کشورمان را با هشتگ MustSeeIran# به اشتراک بگذارند. چند روز قبل هم علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال ایرانی هم به تازگی به این کمپین پیوسته است. جالب است بدانید که تا قبل از این هم خبرنگاران خارجی زیادی هم به این کمپین پیوسته بودند. ما هم در طول هفته برترین تصاویر این کمپین را برایتان در صفحه دریچه فناوری اطلاعات منتشر می‌کنیم. اگر شما کاربران هم علاقمند برای پیوستن به این کمپین می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.



گفتنی است بنیانگذار این کمپین سید علی عراقچی است که برای نخستین بار در فروردین ماه امسال در شبکه اجتماعی توییتر "ایران را باید دید" را معرفی کرد. علی عراقچی کارمندان سازمان ملل متحد در خصوص این کمپین به خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: بسیاری از همکاران من به رغم موقعیت شغلی خود، تفاوت ایران و عراق را نمی‌دانند و ایران را کشوری فقیر و بدون پیشرفت تلقی می‌کردند و بر این باور بودند که ما در ایران امکانات و تکنولوژی نداریم، بنابراین برآن شدیم که با راه اندازی یک کمپین، از همه مردم دنیا بخواهیم که تصاویر خود را از جاذبه‌های گردشگری ایران با هشتگ Must see iran# علامت گذاری کنند تا در همه دنیا این عکس‌ها در دسترس باشد و همه بتوانند چهره واقعی ایران را ببینند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار