ساری؛

استقرار 33 اكیپ راهداری زمستانی در محورهای مازندران

مدير كل راه و شهرسازي استان مازندران از آمادگي راهداران اين اداره كل براي عمليات راهداري زمستاني در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حيدر نوروزي گفت : 33 اكيپ راهداري با امكانات و تجيهزات موجود در سطح محورهاي كوهستاني و برفگير استان مستقر شدند.

نوروزي ضمن گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري تصريح نمود: حفظ ارتباطات و تداوم جريان پيوسته شبكه حمل و نقل و بالاخص شبكه حمل و نقل جاده‌اي در تمامي ايام سال از اهميت ويژه‌اي برخوردار است كه كوچكترين عامل بازدارنده اين جريان پيوسته ، صدمات جبران ناپذيري را بطور مستقيم و غير مستقيم وارد خواهد ساخت.

وي يادآور شد: برنامه ريزي‌هاي شبكه راهداري استان به ويژه برنامه ريزي براي حفظ ايمني و جريان پيوسته ترافيك در زمستان از درجه بالايي از اهميت و حساسيت برخوردار است.

مهندس نوروزي اظهار داشت: در طول 10155 كيلومتر راه اصلي ، فرعي و روستايي مازندران 20 راهدارخانه ثابت و سيار فعاليت كرده كه 300 نفر از راهداران سخت كوش در قالب 33 اكيپ راهداري زمستاني و با 185 دستگاه ماشين آلات راهداري در 3500 كيلومتر از راههاي برفگير و كوهستاني استان به انجام فعاليت‌هاي راهداري زمستاني مشغول خواهند شد.

مديركل راه و شهرسازي مازندران تجهيز راهدارخانه‌ها به وسايل و امكانات مورد نياز ـ استفاده حداقلي از نمك براي جلوگيري از آسيب رساندن به ابنيه فني راه را ضروري دانست و افزود: در سايه حضور فعال و پر رنگ و چشمگير راهداران در محورهاي برفگير استان به همراه اقدامات ايمني اداره كل و فرهنگ سازي و رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان عزيز انشاءا... ما امسال شاهد كاهش تصادفات و تلفات ناشي از آن در سطح راههاي استان باشيم.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: استقرار ، زمستان ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.