حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غربی به تناسب منافع خود از لفظ تروریسم استفاده می‌کند/ اگر مستکبرین، ایران را تأیید کنند باید شک کنیم

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه درباره سخنان گستاخانه وزیر خارجه کانادا درباره فرمانده سپاه قدس، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره سیاست‌های خود را به صورت شفاف اعلام کرده و دفاع از مقاومت و مبارزه با تکفیری‌ها در اصل تقابل با تروریسم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور"، مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره سخنان گستاخانه وزیر خارجه کانادا درباره سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیان این مطلب تأثیری ندارد و اگر مستکبرین، ایران را تأیید کنند باید شک کنیم.
 
وی افزود: هر قدر این مطالب مطرح می‌شود، دلبستگی ملت‌ها به ایران افزایش می‌یابد و در اراده خود مصمم‌تر می‌شویم.
 
مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به دفاع جانانه جمهوری اسلامی ایران از مظلومین و مستضعفین جهان و مقابله با استکبار و اعلام این مواضع به صورت شفاف تأکید کرد: جمهوری اسلامی همواره سیاست‌های خود را به صورت شفاف اعلام کرد و در مبارزه با تروریسم مصمم بوده، لذا اسم این تروریسم نیست و دفاع از مقاومت و مبارزه با تکفیری‌ها در اصل تقابل با تروریسم است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور با اشاره به حمایت مستکبرین جهان از تروریسم به خصوص تروریسم دولتی تأکید کرد: اصل تأسیس صهیونیست‌ها در منطقه نامشروع بوده و با قتل، غارت و کشتار مردم مظلوم فلسطین اهداف کثیف خود را پیش می‌برند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: غربی‌ها به تناسب منافع خود از لفظ تروریسم استفاده می‌کنند و تقابل با تروریسم را تروریسم و حمایت از تروریسم را مقابله با آن می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار