سازمان هواشناسی کشور؛

بارش باران و برف در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور/ تهران، غبارآلود و 7 درجه

امروز افزایش ابر، بارش باران در مناطقی از شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش ها به صورت برف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه یکم دی ماه 93" افزایش ابر، بارش باران در مناطقی از شمال شرق و شرق و جنوب شرق کشور رخ می دهد که در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش ها به صورت برف خواهد بود.

براساس این گزارش، این سامانه بارشی دوشنبه بعداز ظهر از کشور خارج خواهد شد مجددا سامانه بارشی دیگري فردا شمال غرب، سواحل جنوبی دریاي خزر، غرب، دامنه هاي زاگرس مرکزي و ارتفاعات جنوبی البرز را تحت تاثیر قرار می دهد که بتدریج از اواخر وقت این روز و اوایل روز چهارشنبه به شمال شرق کشور نیز گسترش خواهد یافت، پیامد آن افزایش ابر و بارشهاي پراکنده است.  



شایان ذکر است، فردا دریاي خزر مواج خواهد بود همچنین از بعد از ظهر فردا براي مناطقی از جنوب شرق وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود که در برخی مناطق با گردوخاك همراه خواهد بود و خلیج فارس و تنگه هرمز امروز و فردا و چهارشنبه مواج خواهد بود.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون  ارومیه و شهرکرد با کمینه دمایی 4- درجه و اردبیل و زنجان با کمینه دمای 3- درجه و تبریز و همدان با کمینه دمایی 2- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 27 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری درپاره ای نقاط مه صبحگاهی  و فردا، کمی ابری بتدریج افزایش ابر گاهی وزش باد  و روزچهارشنبه، کمی ابری درپاره ای نقاط وزش باد و شهر تهران امروز، غبارآلود پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 8 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 7 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

6

2-

فارس

16

1

آذربایجان غربی

7

4-

قزوین

8

1-

اردبیل

7

3-

قم

12

3

اصفهان

12

1-

کردستان

9

0

البرز

7

2

کرمان

14

3

ایلام

11

2

کرمانشاه

11

0

بوشهر

22

6

کهکیلویه و بویراحمد

6

1

تهران

8

2

گلستان

16

4

چهارمحال و بختیاری

9

4-

گیلان

16

8

خراسان جنوبی

13

4

لرستان

12

4

خراسان رضوی

7

1

مازندران

16

8

خراسان شمالی

10

1-

مرکزی

5

3-

خوزستان

19

11

هرمزگان

27

11

زنجان

7

3-

همدان

6

2-

سمنان

8

3

یزد

11

2

سیستان و بلوچستان

19

2

 

 

 

     
          
انتهای پیام/
برچسب ها: بارش باران ، برف ، تهران ، رگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
میثم
۱۳:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۳
با سلام
..اراک 3- درجه هست اسمشو نزدید انوقت همدان 2- درجه هست را زدید...
آخرین اخبار