ناظمی:

وزیر ورزش بر باشگاه پرسپولیس اشراف دارد و حمایت از این باشگاه در دستور کار است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش و جوانان در کنار هواداران است و اجازه نمی‌دهد حواشی برخی جریان‌ها وافراد به این تیم مردمی صدمه‌ای وارد کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  مازیار ناظمی اظهارداشت: نگرانی هواداران و پیشکسوتان از مسایل این روزهای پرسپولیس برای مدیران وزارت ورزش مهم است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات این باشگاه بکار بسته اند و امروز امیدوارم خبرهای خوبی به اطلاع انها برسد.

 گودرزی به طور جد از روزهای گذشته پیگیر حل مشکلات پرسپولیس است و کاملا به مسایل پرسپولیس اشراف دارد ایشان در دیدار با مسئولان و مدیران وزارت ورزش تاکید کامل بر حمایت مادی و معنوی از پرسپولیس و تقویت این تیم برای جام باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران دارد و جای نگرانی برای آینده پرسپولیس نیست.

ناظمی با اشاره به هیاهوی تبلیغاتی برخی منتقدان گفت: به نظرم افراد دلسوز واقعی کشور و ورزش به جای راه انداختن موج نگرانی در ورزش از طریق تحلیل‌ها و اخبار کذب ، به آرامش آن کمک کنند و اجازه دهند وزارتخانه و مدیران برنامه‌های روشن خود را برای سامان دادن به این دوباشگاه و بخصوص موضوع مهم واگذاری  که سالیان سال فوتبال کشور در گیر ان است با صحت و سرعت به پیش ببرند.

وی اضافه کرد : هیات مدیره پرسپولیس امروز جلسه مهمی دارند و بزودی اخبار ان از طریق باشگاه اعلام میشود و قطعا نگرانی از بابت هزینه نقل و انتقال بازیکنان ، آماده سازی تیم برای جام باشگاه‌های آسیا و همینطور واگذاری این تیم وجود ندارد و وزارت ورزش و جوانان در کنار هواداران است و اجازه نمی‌دهد حواشی برخی جریان‌ها و افراد به این تیم مردمی صدمه‌ای وارد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار