تصمیم مهم دختر تاریخ ساز فوتسال ایران

فرشته کریمی سال گذشته میلادی در جمع ۱۰ فوتسالیست برتر زن دنیا قرار گرفت.

به گزارش   گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  ، فرشته به دنبال درخشش در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کوچک اسپانیا خود را در میان کاندیداهای دریافت عنوان برترین فوتسالیست زن سال قرار داد. هر چند او در نهایت این عنوان را به یک بازیکن مطرح برزیلی واگذار کرد اما همین که نام او در میان ۱۰ بازیکن برتر فوتسال زنان دنیا قرار گرفت بسیار سر و صدا کرد. فرشته کریمی به نوعی در ورزش کشور تاریخ سازی کرد و اولین بانوی ایرانی لقب گرفت که در سطح دنیا و در یک رشته تیمی در جمع برترین بازیکنان قرار می گیرد.


اما امکانات و شرایط بد موجود در فوتسال بانوان او و بسیاری از بازیکنان خوب دیگر را فراری داده است به گونه ای که این بازیکن به امید روزها و شرایط بهتر به فوتبال آمده و فوتسال را موقتا کنار گذاشته آن هم در حالی که وی تا سال گذشته یکی از برترین بازیکنان فوتسال زنان دنیا بود.

اینکه چرا فرشته کریمی با آن همه توانایی های مثال زدنی مجبور به کوچ به فوتبال می شود سوالی است که باید از مسئولان فدراسیون فوتبال پرسید.

امروز فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال بانوان جهت آمادگی برای رقابت های مقدماتی المپیک اعلام شد که در این فهرست نام فرشته کریمی هم دیده می شود که این اتفاق ثابت می کند یکی از برترین بازیکنان فوتسال دنیا وداع طولانی مدت(و حتی دائمی) با فوتسال خواهد داشت. شاید عدم اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی کوچک کاستاریکا آن هم به بهانه دوری راه او را کاملا ناامید کرده است. او تصمیم مهمی گرفته است، تصمیمی که می تواند آینده ورزشی او را به طور کلی دگرگون کند. به هر حال امیدواریم فرشته کریمی در تیم ملی فوتبال بانوان هم به همان اندازه و حتی بیشتر موفق و تاثیر گذار باشد.

برچسب ها: فوتسال ، دختر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار