شوخی یکی از خوانندگان با دریچه؛

صحیح‌ترین روش نگهداری از شارژر اپل + عکس

در این گزارش برای شما کاربران یک تصویر آماده کرده‌ایم که صحیح‌ترین روش نگهداری از شارژر اپل را آموزش می‌دهد، از این عمل مومیایی کردن شارژر اپل نیز یاد می‌شود. همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ متاسفانه شارژرهای تقلبی اپل این روزها در بازار بسیار زیاد شده است این شارژرهای تقلبی سلامت باتری دستگاه و حتی سلامت کاربرانی را که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند را به شدت به خطر می‌اندازند.

اما گاهی کاربران هم از خود ابتکار عمل به خرج می‌دهند که باعث شود تا نه تنها شارژر اصلی این دستگاه خراب نشود باعث می‌شود تا شارژر طول عمر زیادی داشته باشد!! این عمل مومیایی کردن شارژر اپل نام دارد که صاحب این شارژر آن را با لنت آن قدر چسب پیچ کرده تا مبادا خراب شود و مجبور به استفاده از شارژرهای تقلبی شود :)



ناگفته نماند که این روش به مومیایی کردن شارژر اپل شهرت دارد و از نظر علمی تایید شده است که باعث افزایش طول عمل شارژر اپل می‌شود :) این عکس را یکی از کاربران دریچه در صفحه اینستاگرام برایمان دایرکت فرستاده بود، حال اگر شما هم از این عکس‌های جالب و طنز در حوزه آی تی سراغ دارید می‌توانید به صفحه اینستاگرام دریچه فناوری اطلاعات بفرستید تا آن را در صفحه دریچه فناوری اطلاعات سایت باشگاه خبرنگاران منتشر کنیم.

نظرات خود را در خصوص مومیایی کردن شارژر اپل با دیگر کاربران دریچه به اشتراک بگذارید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۴ دی ۱۳۹۳
حالا شوخي يا جدي؟؟!!!!!!
آخرین اخبار