گزارش موتورسواری:

اضافه شدن ایستگاه موتورکراس در مسابقات ردبول ایکس فایترز 2015

کشورهای مکزیک،یونان،اسپانیا،آفریقا جنوبی و دوبی وارد عرصه ی مسابقات موتورکراس در سال 2015 شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دو ایستگاه هیجان انگیز جدید، 4 قهرمان قدیم و جدید و حرکات تازه ای که هوش از سر آدم ها می پراند، همه فاکتورهایی هستند که بدون شک تور جهانی ردبول ایکس فایترز 2015 را از آن چیزی که هست جذابتر از 50 رویداد قبلی که در 14 فصل برگزار شده، خواهد کرد. 

بزرگترین مسابقه موتوکراس فری استایل دنیا دو جای جدید در یونان و امارات متحده عربی را در سال 2015 تجربه خواهد کرد تا 5 مرحله این رویداد برای پانزدهمین فصل متوالی رنگ و بویی متفاوت داشته باشد. جاش شیهان، مدافع عنوان قهرمانی رو در روی 3 قهرمان سابق ردبول ایکس فایترز قرار خواهد گرفت؛

 قهرمانانی که هر کدام به دنبال پایان دادن سلطه او بر این رویداد با شکوه هستند. تور 2015 ایستگاه های سنتی خود در مکزیکوسیتی، مادرید و پرتوریا افریقای جنوبی را هم در دل خود خواهد داشت. 

بهترین موتوسواران فری استایل دنیا هر سال در شرایطی با یکدیگر به رقابت می پردازند که بیش از صد هزار نفر صندلی های هر مرحله را پر می کنند و میلیونها نقر هم این مسابقات را از طرق مختلف تلویزیونی و آنلاین دنبال می کنند.

حالا یونان با سابقه تاریخی اش در دینوسیس، واقع در شمال شرقی یونان که بناهای مرمری اش از دوران طلایی پریکلس، دولتمرد آتنی در قرن پنجم قبل از میلاد هنوز به یادگار مانده است، میزبانی مرحله دوم تور را بر عهده خواهد داشت و مرحله آخر هم در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. 

در 5 سال گذشته، تور جهانی 5 قهرمان مختلف به خود دیده است که چهار نفر از آنها در سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تام پژه، قهرمان سال 2013 از فرانسه، لوی شروود، قهرمان سال 2012 از نیوزیلند، دنی تورس، قهرمان سال 2011 از اسپانیا و جاش شیهان استرالیایی، مدافع عنوان قهرمانی برای به دست آوردن دومین عنوان قهرمانی با یکدیگر بر سر دشوارترین حرکات آکروباتیک دنیا روی موتورهای منحصر به فرد شان رقابت خواهند کرد. 

شیهان در شرایطی نام خود را وارد کتاب رکوردهای تاریخ موتوکراس فری استایل کرد که با مجموعه ای از حرکاتی چون بک فلیپ دوگانه، قلب طرفداران این رشته هیجان انگیز را در سال 2014 تسخیر کرد. مرد استرالیایی در شرایطی که از شروود تا دو مرحله به پایان عقب بود، با دو پیروزی نفس گیر در مونیخ و پرتوریا، عنوان قهرمانی را از دست مرد نیوزیلندی قاپید. پژه هم با نمایش های خود بخصوص اجرای اولین بایک فلیپ تاریخ در مقابل دیدگان تماشاگران مادریدی، استانداردهای جدیدی را در این رشته رقم زد.

 به استثنای چهار نفر برتر، نام هایی چون تاکا هیگاشینو (ژاپن)، رمی بیزوآر (فرانسه) و آدام جونز (امریکا)، لیست شرکت کنندگان سال 2015 را تکمیل خواهند کرد. 

تقویم سال 2015 و تاریخ های برگزاری اش به ترتیب زیر خواهند بود: 

مکزیکوسیتی، مکزیک: 15 اسفند 93
آتن، یونان: 22 خرداد 94
مادرید، اسپانیا: 19 تیر 94
پرتوریا، افریقای جنوبی: 21 شهریور 94
امارات متحده عربی: 8 آبان 94

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار