در مستند "آخرین پناه" مطرح شد

نجات دفتر رهبری از سوی رزمندگان دفاع وطنی/ انهدام ساختمان مقابل دفتر با RPG 7/ زینبیه نقطه ثقل دنیا

در این مستند احمد مهدی کارمند مکتب الشهدا و محسن خزایی خبرنگار شبکه خبر به گوشه‌ای از جنایت تکفیری‌ها در سوریه می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "احمد مهدی" کارمند مکتب الشهدا در سوریه در مستند "آخرین پناه" که از شبکه ۲ سیما پخش شد، اظهار داشت: منزل من در تاریخ 21/8/2013  توسط تکفیری‌های جنایتکار از خدا بی‌خبر هدف اصابت خمپاره قرار گرفت و همسرم شهید و فرزندم غرق در ترکش شد.  
 
وی ادامه داد: زمانی که این اتفاق افتاد، من در اداره بودم و وقتی آمدم با صحنه وحشتناکی روبرو شدم. مزدوران تکفیری بی‌هدف به همه منازل سوریه وحشیانه حمله می‌کنند.  
 
*** هجوم وحشیانه تکفیری‌ها شوک بزرگی به مردم وارد کرد
 
کارمند مکتب الشهدا قربانی جنایت تروریست‌های تکفیری با اشاره به میزان تحصیلات و سوابق کاری خود گفت: وقتی تکفیری‌های مزدور به سوریه حمله کردند، خیلی‌ها فرار کرده و بسیاری آواره شدند و این هجوم وحشیانه شوک بزرگی (به مردم) وارد کرد و ما ماندیم و تا تکفیری‌های وحشی را بیرون نکنیم، دست نخواهیم کشید.  
 
*** مکتب الشهدا حامی آسیب‌دیدگان جنگ سوریه

 
احمد مهدی با اشاره به اینکه تروریست‌های تکفیری دست‌نشانده کشورهای غربی و عربی هستند، اظهار داشت: ما سال‌ها زندگی مسالمت آمیزی در کنار هم داشتیم و من در مکتب الشهدا مشغول به کار هستم که هدف آن کمک به آسیب دیدگان جنگ از نظر مالی، معنوی و آموزشی است. 

 
*** تشکر از ملت ایران
 
وی ادامه داد: در اینجا لازم می‌دانم از ملت ایران که در لحظات سخت همراه ما بودند، تشکر کنم. 

 
*** زینبیه نقطه ثقل دنیاست
 
در ادامه مستند آخرین پناه "محسن خزایی" خبرنگار شبکه خبر درباره درگیری منطقه زینبیه اظهار داشت: این منطقه نقطه ثقل دنیا و مظهر مقاومت بوده و با مجاهدت رزمندگان به امنیت نسبی رسیده است. 

 
*** حمله به دفتر مقام معظم رهبری در زینبیه

 
وی افزود: در ابتدا که جنگ آغاز شد؛ دفتر مقام معظم رهبری توانست جنگ را مدیریت کند و تروریست‌ها به دفتر آقا حمله کردند که جای گلوله و ترکش روی دیوار‌ها کاملا مشخص است.
 
 
خبرنگار شبکه خبر با اشاره به حمله تک‌تیرانداز‌ها و حمله اول گروه‌های معارض به دفتر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: در این ساختمان جای گلوله‌هایی که از مقابل به ما می‌خورد، وجود دارد و هیچ نیروی مسلحی هم نبود و درگیری به جایی رسید که بچه‌ها مجبور شدند پاسخ دهند، اما امکانات کم بود.  
 
خزایی گفت: آن‌ها دو طرف منطقه را سنگچین کرده بودند تا اگر درخواست نیرو کردیم نتوانیم. لذا کار به جایی رسید که ما ناامید شدیم و به تهران زنگ زدیم و گفتیم ‌‌نهایت ۱۰ دقیقه دیگر می‌توانیم مقاومت کنیم و دیگر نمی‌توانیم و یا باید کشته و یا اسیر شویم که رزمندگان دفاع وطنی با شجاعتی که داشتند کاری کردند که حرمت دفتر مقام معظم رهبری و جان ما حفظ شود.  
 
خبرنگار شبکه خبر با اشاره به ادامه درگیری‌ها تا نزدیکی غروب گفت: یکی از رزمندگان یک RPG7 برداشت و ساختمان مقابل را که آتش سنگینی به سمت ما داشت را منهدم کرد و نزدیک غروب درگیری تمام شد.  
 
*** تکفیری‌ها شیعیان و حامیان دولت را تهدید به قتل عام می‌کردند
 
وی افزود: معارضین و تروریست‌ها در مناطق و مساجدی که بودند، مردم را تهدید می‌کردند و آن‌ها اعلام می‌داشتند کسانی که شیعه باشند و با دولت همراهند و قتل عام می‌کنند و واقعاً روزهای سختی بود و درود به شهید "حاج حبیب" و یارانش.  
 
خزایی با بیان اینکه یکی از بچه‌های خالص منطقه سیده زینب (ص) شهید "عمران کاظم" بود، اظهار داشت: من از زمانی که جنگ شروع شد و تا زمان شهادت ندیدم که لحظه‌ای لباس رزم را از تن خارج کند و همه استحکامات دفاعی و بتن‌بندی‌ها در زینبیه حاصل تلاش‌های او است.  
 
*** تکفیری‌ها از به شهادت رساندن شهید عمران خوشحال بودند
 
خبرنگار شبکه خبر ادامه داد: یکبار ۱۵۰۰ نفر با سلاح‌های سنگین حمله کردند و شهید عمران پشت ماشین دوشکا می‌ایستاد و تیراندازی می‌کرد و نیروهای تکفیری او را به شهادت رساندند و عکس او را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند و بسیار خوشحال بودند.  
 
وی در پایان با اشاره به خلوص و انرژی بالای شهید عمران خاطرنشان کرد: امیدواریم رزمندگانی که مهر خدمت به سیده حضرت زینب(س) به پیشانی آن‌ها خورده دست ما را بگیرند.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار