صفایی: رئیس فدراسیون توجه خاصی به حضور ورزشکاران در اردو دارد

دبیر کمیته روئینگ قایقرانی گفت: رئیس فدراسیون توجه زیادی به حضور ورزشکاران در اردو دارد و تمام امکانات لازم را فراهم کرده است.

مجتبی صفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما در رشته روئینگ یک تیم را برای سهمیه المپیک و یک تیم را جهت قهرمانی آسیا در نظر گرفته‌ایم که تیم دوم از نفرات بیشتری تشکیل شده است.
 
وی افزود: به این 2 تیم سهمیه جداگانه‌ای داده خواهد شد ولی تعداد نفرات‌شان هنوز مشخص نیست.
 
صفایی در ادامه اظهار داشت: البته رئیس فدراسیون اجازه حضور بیش از 3 نفر را در اردوها داده‌اند.
 
دبیر کمیته روئینگ در ادامه بیان داشت: اردوی سوم بانوان در تهران و در دریاچه آزادی با حضور 5 ورزشکار و به سرمربیگری فرزام در حال برگزاری است.
 
وی در ادامه تأکید کرد: سال آینده چند مسابقه برای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه قاره‌ای خواهیم داشت که مکان و تاریخ آن هنوز مشخص نیست.
 
صفایی در ادامه در خصوص مابقی برنامه‌های روئینگ گفت: شاید کلاس مربیگری و داوری برای رشته روئینگ برگزار شود، ولی هنوز مشخص نشده است.
 
وی در خصوص حضور جوانان در تیم بزرگسالان اظهار داشت: جوانان می‌توانند در تیم بزرگسالان روئینگ شرکت کنند و در کسب سهمیه با گروه سنی بزرگسال مسابقه بدهند ولی گروه سنی بزرگسالان نمی‌توانند در تیم جوانان قرار بگیرند.
 
صفایی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش خود را برای اجرای مسابقات و کسب سهمیه المپیک ریو 2016 خواهد کرد تا ورزشکاران به نتایج خوبی برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار