مورینیو: از فروش لمپارد پشیمان نیستم

سرمربی باشگاه چلسی اعلام کرد که هیچ پشیمانی از فروش فرانک لمپارد ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فرانک لمپارد بازیکن کهنه کار و سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه چلسی که تابستان در فصل انتقالات به تیم تازه تاسیس نیویورک سیتی پیوست نیم فصل را در باشگاه منچسترسیتی که با این باشگاه آمریکایی پیوند برادری بسته است توانست در مدت حضورش با آلمان آبی‌های به درخشش خیره‌کننده‌ای دست یابد و در غیاب مهاجمان مصدوم سیتی جور همه را بکشد و پیروزهای تیمش را رقم زند تا جاییکه مانوئل پیگیرینی شیلیایی مرتبا از حضور این بازیکن 36 ساله با این تیم تا پایان فصل خبر می‌دهد اما در سمت دیگر میدان انتقادات زیادی متوجه خوزه مورینیو است و بسیاری بر این باور هستند آقای خاص اشتباه بزرگی را در فروش لمپارد مرتکب شده است.

اما وی تمام این مسئله را رد می‌کند و معتقد است که هیچ پشیمانی از فروش لمپارد ندارد.

مورینیو در این خصوص گفت: این زندگی لمپارد است و هیچ ارتباطی به من ندارد .او به عنوان یک بازیکن آزاد چلسی را ترک کرد و این انتخاب خودش است که باشگاه و زندگی آینده‌اش را انتخاب کند، من در این خصوص هیچ شکایتی ندارم و نمی‌توانم داشته باشم به هر حال مسئله نیز جزئی از فوتبال است. دیدگاه من این است که شما باید به آینده نگاه کنید و در انتظار آن باشید وقتی بازیکنانی مانند سسک فابرگاس، نمانیا ماتیچ و ژرمین بوگوتا تا 10 سال برای باشگاه شما کافی است. پروژه من در چلسی 10ساله است و تنها محدود به این فصل یا فصل آینده نیز نمی شود پس بنابر این من تصمیم درستی گرفتم.

سرمربی چلسی در خصوص کارت دیگو کاستا در برابر هال سیتی که توانستند با 2 گل این تیم را از میان بردارد گفت: من نمی‌توانم این را باور کنم که کاستا تا چه حد قربانی ناداوری‌ها می‌شود او یک بار در بازی نیوکاسل با داور دیدار " آتیکنون" با زبان بدن با داور برخورد کرد که کارت زرد دریافت کرد. یک بار دیگر نیز در بازی برابر لیورپول زمانی که اسکرتل بسیار عصبانی بود و با او سر جنگ داشت این کاستا بود که کارت زرد گرفت، بار دیگر او به یک بازیکن دست زد و باز هم کارت زرد گرفت من معنی و مفهوم این کارتهای زرد کاستا را نمی‌فهمم، نمی‌دانم تا کی ناداوری در حق کاستا ادامه دارد.

گفتنی است، باشگاه چلسی هم اکنون در جایگاه نخست لیگ برتر جزیره در پایان هفته هفدهم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار