معاون حمل و نقل و ترفیک شهرداری منطقه 5 خبر داد:

کودکان غرب تهران با رفتارهای صحیح ترافیکی آشنا می‌شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از افتتاح پارک ترافیک پونک به هدف آموزش رفتارهای مناسب ترافیک میزبان کودکان و دانش‌آموزان غرب تهران خبر داد.

ولی نجاتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رفتارهای صحیح ترافیکی کودکان گفت: به منظور ارتقای فرهنگی عمومی و توانمند‌سازی دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه، مجموعه پارک ترافیک هر روز میزبان کودکان 4 تا 14 ساله خواهد بود.

نجاتی به ارتقای آگاهی شهروندان در ارتباط با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: در این راستا کارگاه‌ آموزشی رفتارهای ترافیکی از سوی شهرداری منطقه 5 برگزار خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 تصریح کرد: با هماهنگی مدیران مدارس و آموزشگاه‌ها بیش از یک هزار نفر از دانش‌آموزان در یک هفته گذشته از برنامه‌های این مرکز بهره‌مند شدند.

نجاتی بیان کرد: در این مجموعه ضمن بهره‌مندی کودکان از فضاهای آموزشی و تفریحی و برگزاری کارگاه آموزش عبور و مرور ایمن ارایه می‌شود.

وی در پایان گفت: در این کارگاه کارشناسان مربوط ضمن آموزش علائم ترافیکی پیرامون قوانین عبور و مرور و استفاده از پلهای هوایی مشکلات ترافیکی شهر تهران، رعایت حق تقدم عابران در عبور از خیابان و لزوم آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان و نوجوانان و فرهنگ ترافیک، قوانین و فرهنگ ترافیک، قوانین و هنجارهای راهنمایی و رانندگی را از دیگر برنامه‌های این پارک اعلام کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، شهردار ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار