اخبار باشگاه استقلال

تعلل و ادعای مسئولان عنایتی را دلخور کرد/طالب‌لو هفته بعد ثبت می کند

بحث بازگشت عنایتی به استقلال مدتهاست که مطرح شده است اما حواشی بسیار این انتقال بازیکن پدیده را دلخور کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حال بررسی شرایط تیم هستند تا در فصل نقل و انتقالات بهترین تصمیم را اتخاذ کنند اما قلعه نویی معتقد است که در این خصوص همه چیز برای استقلال ایده آل نیست و مسوولان باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است این بازیکن در نیم فصل اول شرایط خوبی در تیم استقلال نداشته است اما استقلالی‌ها نمی توانند در مورد قرار دادن بازیکنان در لیست مازاد ریسک کنند زیرا امکان اینکه در جذب بازیکنان جدید دچار مشکل شوند وجود دارد و به همین دلیل مسئولان سعی دارند که نفرات تیم را حفظ کنند مگر اینکه شرایط جذب بازیکن جدید فراهم شده باشد.

**کاوه رضایی به استقلال نزدیک شد/سایپا 650 میلیون قیمت گذاشت!

اعضای تیم استقلال بدنبال جذب یک هافبک داخلی هستند و در این خصوص قلعه نویی تنها به کاوه رضایی اعتقاد دارد.

مربی استقلال به حضور بازیکنی مثل رضایی نیاز دارد و عنوان کرده است که مسئولان تیم باید نهایت تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام دهند.

گفتنی است این در حالی است که مسئولان سایپا پیش از این اعلام کرده بودند که این تیم به حضور رضایی نیاز دارد و قصد فروش وی را به هیچ قیمتی ندارد اما در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و سایپا برای این بازیکن و تیمهایی که خواهان وی هستند رقم تعیین کرده است.

شایان ذکر است سایپا مبلغ 650 میلیون را برای فروش این بازیکن تعیین کرده است تا هر باشگاهی که اوضاع مالی اش خوب است و توانایی خرید این بازیکن را دارد وی را جذب کند زیرا در غیر این صورت این بازیکن در تیم خود باقی می ماند و فصل را به اتمام می رساند.

گفته می شود استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن اقدام کردند و به فکر تخفیف از مسئولان سایپا هستند اما هنوز توافقی حاصل نشده است و مسئولان استقلال در حال بررسی وضعیت فوق هستند تا بتوانند این بازیکن داخلی که مورد نظر قلعه نویی است را جذب کنند و از انتقادات بکاهند.

**تعلل و ادعای مسئولان عنایتی را دلخور کرد/مهاجم سابق به استقلال بازنمی گردد!

بحث بازگشت عنایتی به استقلال مدتهاست که مطرح شده است اما حواشی بسیار این انتقال بازیکن پدیده را دلخور کرده است.

عنایتی علاقه فراوانی داشت تا به استقلال بازگردد و بارها به این موضوع اشاره کرده و حتی مسئولان تیم مشهدی نیز به دلیل علاقه عنایتی به استقلال با جدایی اش از تیم مخالفت نکردند اما این در حالی است که مهاجم سابق آبی ها از مسئولان تیم و حواشی بوجود آمده بسیار دلخور است.

گفتنی است برخی مسئولان اعلام کردند که نام این بازیکن در لیست استقلال نیست و این در حالی است که مدتهاست بحث حضور وی در تیم عنوان شده است و عنایتی مدعی شده که اگر وی را نمی خواهند به چه دلیل نام این بازیکن را مطرح کردند و وی را به دردسر انداختند.

گفته می شود این بازیکن اعلام کرده است برای وی جدایی از تیم فعلی اش سخت است و خانواده اش نیز دوست دارند در مشهد بمانند اما عنایتی برای حضور و بازگشت به استقلال هیجان دارد و به این دلیل تمام مشکلات را پذیرفته است اما صحبت‌های ضد و نقیض استقلالی‌ها وی را دچار مشکل کرده است و این بازیکن نیز اعلام کرده از حضور در استقلال پشیمان شده و در همان تیم مشهدی می ماند تا قراردادش به اتمام برسد.

اعلام شده است که حضور این بازیکن با توجه به حواشی بوجود آمده در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست که تصمیم و نظر قلعه نویی در این خصوص چیست.

**طالب‌لو هفته بعد ثبت می کند/دروازه بان راه آهن موفق به دیدار با تاج نشد!

وحید طالبلو برای حضور در تیم استقلال دچار مشکل شده است و ابتدا باید وضعیت خود را با تیم سابقش یکسره کند.

طالب‌لو با آرزوی بازگشت به استقلال با مسئولان این تیم توافق کرد اما درست زمانی که قصد حضور در تمرینات تیم را داشت با اوضاع متفاوتی روبرو شد زیرا وی را از عقد قرارداد منع کردند و اجازه این را ندادند که این بازیکن قراردادش را با تیم سابقش امضا کند.

گفتنی است اعلام شده است که این دروازه بان هفته بعد می تواند مشکلش را حل و فصل کند و قراردادش را با استقلال به ثبت برساند اما این در حالی است که تیم سابق وی وضعیت معلومی ندارد و این موضوع عاملی است که قراردادش را با مشکل مواجه می کند.

شایان ذکر است این دروازه بان برای مشخص شدن وضعیت خود در تیم راه آهن راهی فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج دیدار کند و در خصوص نوع قراردادش و همچنین فسخ آن با وی گفتگو داشته باشد اما طالب‌لو موفق به دیدار با این مقام مسئول نشد و بدون نتیجه فدراسیون را ترک کرد و دیدار با تاج را به روز دیگری موکول کرد.

گفته می شود این دروازه بان باید هرطور شده خود را به تمرینات استقلال در هفته آینده برساند زیرا قلعه نویی تیم را برای اردو آماده می کند و خواستار حضور تمامی بازیکنان تیم در تمرینات آماده سازی است.

**آبی ها سیستم چرخشی ندارند! ابی ها سیستم چرخشی ندارند!

قلعه نویی در مورد جذب دروازه بان با مشکلات بسیاری روبرو شد اما در حال حاضر به حضور طالبلو دلخوش شده است.

طالب‌لو در حالی به استقلال بازگشت که زمان جدایی اش از تیم استقلال حواشی بسیاری ایجاد شد و رابطه اش با محمد محمدی عامل اصلی جدایی وی از تیم بود اما در حال حاضر نیز وی بدون رقیب نیست و باید با فروزان برای حضور درون دروازه استقلال رقابت کند.

گفتنی است فروزان در خصوص حضور طالب‌لو در تیم استقلال حرفی نزده است و اعلام کرده که صحبتی در این مورد ندارد و قصد کرده است که با سکوت به کار خود در این تیم ادامه دهد اما مسئولان و مربی استقلال تنها به ین دلیل که از عملکرد فروزان رضایت نداشتند قصد جذب بازیکن جدید کردند و در حال حاضر فروزان برای حضور درون دروازه تیم آسوده خاطر نیست و باید تلاش خود را چند برابر کند.شایان ذکر است ایندو دروازه بان از حضور دیگری راضی نیستند اما طالبلو برای ثابت بازی کردن به استقلال بازگشته است و از طرفی فروزان نیز می خواهد از حضور یک نیم فصل خود در تیم استقلال دفاع کند و قصد کوتاه آمدن ندارد.

گفته می شود مربیان استقلال اعلام کردند قصد اجای سیستم چرخشی را در تیم ندارند و هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب استقلال به میدان می رود زیرا جریان پرسپولیس و دروازه بان‌های این تیم برای آبی ها تجربه شده است تا آنها اشتباه قرمزها را در استقلال تکرار نکنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار