بوگدانف: مخالفان سوری در مسکو گردهم می‌آیند/ احتمال دیدار نمایندگان مخالفان و دولت سوریه

معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی با اشاره به رایزنی مخالفان سوری در مسکو، از احتمال دیدار نمایندگان مخالفان با دولت سوریه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ «میخائیل بوگدانف» در مصاحبه با خبرگزاری «اینترفاکس» با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری مذاکرات بین نمایندگان مخالفان سوری و نمایندگان دولت سوریه پس از رایزنی طیف‌های گوناگون مخالفان سوری در مسکو در اواخر ماه ژانویه، افزود: ما پیشنهاد می‌کنیم که 20 یا 25 نفر از نمایندگان مخالفان سوری چه در داخل و چه در خارج با یکدیگر در مسکو دیدار کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: طرف روسی در پی دعوت از نمایندگان دولت سوریه پس از پایان یافتن رایزنی های نمایندگان مخالفان است تا بتواند ارزیابی‌های اوضاع و تحولات آینده را برای دو طرف مطرح کند.

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: دیدارهای نمایندگان مخالفان و دیدارهای احتمالی آنها با نمایندگان دولت سوریه غیر رسمی و بدون هیچ پیش‌شرطی برگزار خواهد شد.

«بوگدانف»، گفت: مسکو انتظار زیادی از این دیدارها ندارد و امیدوار است که نمایندگان دو جریان بر سر اجرای بیانیه ژنو که در روز 30 ژوئیه صادر شد، به توافق دست یابند.

انتهای پیام//
برچسب ها: مسکو ، روسیه ، میخائیل ، داعش ، سوریه ، بشار ، اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار