سیتی در مورد مصدومیت‌های مکرر بازیکنان تحقیق می‌کند

مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی از تیم پزشکی باشگاه خواست تحقیق جامعی در مورد علت مصدومیت‌های مکرر ستارگان این تیم که اغلب مشکلات ماهیچه‌ای هستند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، منچستر سیتی برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر جزیره، وینسنت کمپانی کاپیتان خود و سرجیو آگوئرو به همراه ادین ژکو دو مهاجم اصلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

هر سه این بازیکنان با آسیب‌دیدگی‌های ماهیچه‌ای مواجه شده‌اند و مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی قصد دارد در مورد علت تکرار این نوع مصدومیت بر روی شاگردانش تحقیق کند. غیبت این بازیکنان در ترکیب منچستر سیتی و درست زمانی که برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی با چلسی جدالی بی‌امان دارند به ضرر تیم تمام می‌شود.

پیگرینی گفت: احتمالا باید این قضیه را به صورت علمی ریشه‌یابی کنیم. خیلی بدشانسی بزرگی است که همزمان سه مهاجم تیم را از دست بدهیم و البته آسیب‌دیدگی ماهیچه‌ای در هر سه نفر امری عادی تلقی نمی‌شود. کار ما طی روزهای آخر دسامبر که با حجم بالای بازی‌ها مواجه هستیم دشوارتر شده است، اما قصد ندارم گله و شکایتی را متوجه بازیکنان کنم. باید علت این مصدومیت ها و سپس راه درست برای جلوگیری از تکرار آنان را بیابیم.
 
*مشکلی برای خرید‌های زمستانی وجود ندارد

مانوئل پیگرینی معتقد است تیم او با وجود محدودیت اعمال شده از سوی یوفا اما قادر است در ژانویه بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد. این امر با فروش اسکات سینکلر و ماتیجا ناستازیک ممکن خواهد شد.

پیگرینی گفت: هر چند طبق قوانین فرپلی یوفا باشگاه ما را با جریمه مواجه ساخته‌اند اما هنوز هم این فرصت را داریم تا با احترام به قوانین مالی یوفا، چند بازیکن جدید بخریم.

پیگرینی همیشه به دلیل انتقال قرضی آلوارو نگردو به باشگاه والنسیا مورد انتقاد قرار داشت.

مربی اهل شیلی توضیح داد: نگردو از بازیکنان مصدوم ما بود و نمی‌توانست تا اواسط ماه نوامبر به میدان بازگردد. به این ترتیب ما فقط می‌توانستیم شش هفته از حضور او بهره ببریم که تصمیم عاقلانه‌ای نبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار