مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادی"يكشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:هواپیمایی که 1000 مسافر را حمل می‌کند + تصاویر ، 153 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان عرضه می‌شود ، سهام ۶ شرکت دولتی از طریق مزایده واگذار می‌شود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

250 میلیون، قیمت تمام‌شده مسکن ویژه تهرانسر/ پرداخت جریمه تأخیر واحدها به متقاضیان/ پرونده مسکن مهر تا پایان 94 بسته می‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/7/2839764_164.jpg

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: کل پرونده مسکن مهر تا پایان سال 94 بسته می‌شود و سعی خواهیم کرد واحدهای مسکن مهر در پرند که با تأخیر روبرو شده‌اند تا اوایل سال 95 به متقاضیان تحویل دهیم.

ارزش 30 میلیارد دلاری برای اجرای 12 طرح بهینه‌سازی مصرف سوخت در شورای اقتصاد/ سال 1404 واردکننده انرژی خواهیم بود
 مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف انرژی، از اجرای ١٢ پروژه به ارزش ٣٠ میلیارد دلار در شورای اقتصاد در کمتر از ٦ ماه براساس بند "ق" تبصره 2 در قانون بودجه خبر داد و گفت: اگر مصرف انرژی در کشور با این شدت ادامه یابد تا سال 1404 به نقطه سر به سری تولید و عرضه مصرف انرژی می‌رسیم و پس از آن به واردکننده انرژی تبدیل می‌شویم.

نرخ تورم آذرماه ۱۶.۸ درصد/ تورم نقطه‌ای ۱۴.۹ درصد شد
 مرکز آمار ایران نرخ تورم پایان آذرماه امسال را ۱۶.۸ درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه را ۱۴.۹ درصد اعلام کرد.

هواپیمایی که 1000 مسافر را حمل می‌کند + تصاویر
این پرنده غول پیکر وزنی در حدود 650 تن به همراه بار و مسافر خواهد داشت و در کلاس مسافری توانایی حمل 860 تا 1000 مسافر را دارد.

کم‌آبی در کشور چالش کیفی را به دنبال دارد/ کیفیت آب تهران مدام در حال پایش است مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وجود کم‌آبی در کشور چالش کیفی آب در آینده زیاد خواهد بود.

پیشرفت 68 درصدی تنها در 7 ماه/ مسکن تهرانسر بسیار متفاوت‌تر از مسکن مهر است
 مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت: در ابتدای سال این پروژه 7 درصد پیشرفت داشته است که با افزایش تعداد کارگران به پیشرفت 68 درصدی رسیده است.

135 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان عرضه می‌شود

 امروز یکشنبه 7 دی ماه، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد عرضه 135 هزار تن شمش بلوم شرکت فولاد خوزستان است.

محور خرم‌آباد - نورآباد مسدود است
محور خرم آباد - نور آباد، واقع در استان لرستان، مورخ 7 دی ماه، از ساعت 10 ال 14 بدليل اجرای عمليات ريزش‌برداری و انفجار حدفاصل كيلومتر 52 تا 53 مسدود و بدليل زمان كوتاه عمليات مسير فاقد محور جايگزين است.

سهام ۶ شرکت دولتی از طریق مزایده واگذار می‌شود

 بر اساس اعلام بورس، سهام شش شرکت دولتی در پایان دیماه ۹۳ از طریق مزایده واگذار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار