سید حسن نصرالله:

حزب‌الله در کانون توجهات جهانی قرار گرفته است

روزنامه الدیار لبنان جزئیات بیشتری از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان را در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه لبنانی «الدیار» روز دوشنبه در مطلبی به نقل از منابع آگاه نوشت: دیدار اخیر «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر خارجه روسیه با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان دیداری در راستای تقویت و تحکیم ارتباط بین روسیه و حزب الله بود.

منابع آگاه با اشاره به اینکه «میخائیل بوگدانف» در دیدار با دبیر کل حزب الله لبنان بیشتر از اینکه سخن بگوید، مستمع بود، اظهار داشتند: «سید حسن نصرالله» در این دیدار تاکید کرد که حزب الله یکی از بازیگران بزرگ در سطح منطقه شده است و این همان چیزی است که حزب الله را در کانون توجهات جهانی قرار داده است.

دبیرکل حزب الله در ادامه افزود: تلاش‌ها برای هدف قرار دادن حزب الله این حزب را در داخل محور دشمنان آمریکا قرار داده است.

«سید حسن نصرالله» با اشاره به اهمیت پیشرفت روابط بین حزب الله و روسیه، بار دیگر بر مواضع حزب الله در خصوص جنگ بر ضد سوریه، درگیری با دشمن اسرائیلی و مقابله با طرح آمریکا تاکید کرد.

«میخائیل بوگدانف» در این دیدار با تاکید بر اینکه خط و محور روسیه همان چیزی است که حزب الله نمایندگی می‌کند، افزود: حزب الله نقشی موثر و اساسی در سوریه ایفا می‌کند.

انتهای پیام//


برچسب ها: نصر ، الله ، عراق ، داعش ، حزب ، الدیار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار