باند مسلحانه؛

متلاشی شدن دو باند مسلحانه در سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن موادمخدر، هلاکت دو قاچاقچی و انهدام دو باند مسلحانه موادمخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌‌های باشگاه خبرنگاران ،، به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم قربانزاده با تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان از فعالیت باندی از قاچاقچیان موادمخدر در محور سراوان به خاش با خبر شدند.

وی افزود: ماموران در ادامه پس از ردیابی و اقدامات اطلاعاتی مطمئن شدند که قاچاقچیان بامداد امروز قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودرو محموله موادمخدر را از سراوان و خاش به سمت منطقه کورین انتقال دهند. که بلافاصله پنج اکیپ مجهز از ماموران پلیس موادمخدر استان این محور را تحت کنترل عملیاتی خود در آوردند.

قربانزاده تصریح‌کرد: با اقدامات انجام شده در نهایت خودروهای قاچاقاقچیان شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی ماموران صبح امروز ضمن درگیری مسلحانه دو دستگاه خودرو وانت تویوتا و پژو را توقیف و دو قاچاقچی مسلح را نیز دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو وانت تویوتا 755 کیلو 500 گرم تریاک کشف شد.

قربانزاده در ادامه خاطرنشان کرد: طی دو روزگذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرماندهی نیروی انتظامی زابل در دو عملیات پلیسی ضمن درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق شدند دو نفر از قاچاقجیان را به هلاکت رسانده و حدود 200 کبلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، کراک و هروئین را کشف کنند.

وی گفت: در این عملیات تعدادی سلاح و مقادیری مهمات کشف و با دستگیری هشت قاچاقچی دو باند مسلحانه موادمخدر نیز متلاشی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.