ادعای جدید طرفدران رییس جمهور سابق؛

بازگشت احمدی نژاد به سیاست ایران در زادگاه چاوز

این روزها شایعات بازگشت احمدی نژاد به قدرت و کناره گیری مشایی به نفع وی قوت بیشتری گرفته است. گاهی این اخبار توسط دفتر رئیس جمهور سابق تکذیب و گاهی هم میان هزاران اخبار روزمره به آرشیو خبری می پیوند و صدق و یا کذب آن مشخص نمی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، احمدی نژاد بعد از پایان دوران ریاست جمهور 8 ساله تصمیم گرفت به صورت جدی سیاست سکوت را اختیار کند و در ارتباط با تحولات کشور هیچ گونه اظهار نظری انجام ندهد.

اما این روزها شایعات بازگشت احمدی نژاد به قدرت و کناره گیری مشایی به نفع وی قوت بیشتری گرفته است. گاهی این اخبار توسط دفتر رئیس جمهور سابق تکذیب و گاهی هم میان هزاران اخبار روزمره به آرشیو خبری می پیوند و صدق و یا کذب آن مشخص نمی شود.

حال در جدیدترین این شایعه ها برخی از سایت های حامی احمدی نژاد در یک اقدام ابتکاری ، خبر مهمی را در این باره منتشر کردند .

امروز یکی از سایت هایی که گفته می شود به اطرافیان احمدی نژاد وابسته است، خبر سفر احمدی نژاد به کاراکاس را منتشر کرده است. این سایت مدعی شده است که اولین سفر بین المللی احمدی نژاد پس از دوران ریاست جهوریش، اسفندماه ۹۳ با سفر به ونزوئلا برای شرکت در سالگرد درگذشت هوگو چاوز آغاز می شود.

همچنین این سایت در ارتباط با یکی دیگر از اهداف سفر مدعی شده است که براساس همکاری های گسترده قبلی دانشگاه ایرانیان با دانشگاه بولیواری ونزوئلا و مجوز وزارت آموزش و پژوهش این کشور ، شعبه دانشگاه ایرانیان از سپتامبر ۲۰۱۵ در کاراکاس آغاز به کار می کند.

این سایت می نویسد به احتمال زیاد در سفر احمدی نژاد به ونزوئلا ، غلامحسین الهام ، ثمره هاشمی و مرتضی تمدن وی را همراهی کنند.

در پایان هم مدعی شده اند که برای سال آینده یعنی 94 نیز برنامه سفرهای خارجی احمدی نژاد به کشورهای سوریه ، لبنان ، روسیه و بلاروس تا پایان سال ۹۴ تنظیم شده است.

به هرحال با نزدیک تر شدن به انتخابات دهمین دور مجلس شورای اسلامی و رقابت گروه های سیاسی برای تصاحب مجلس آینده؛ بازگشت احتمالی احمدی نژاد به عرصه سیاست، برای برخی گروه ها و جناح ها قابل توجه است. به همین سبب باید منتظر واکنش گروه ها و جناح ها در مواجه با بازگشت احتمالی احمدی نژاد باشیم.
منبع: تابناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار