شیوه جدید آموزش ریاضی برای کودکان؛

با این برنامه به کودکان خود ریاضی یاد دهید + دانلود

این برنامه بیشتر جنبه‌ی بازی و یادگیری جدول ضرب برای کودکان است. با این نرم افزار به راحتی به کودکان خود جدول ضرب، جمع، تفریق و تقسیم آموزش دهید.

 به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آموزش دادن جدول ضرب برای فرزندانمان همیشه وقت گیر و حوصله بر می باشد و همیشه دنبال راهی هستیم که بتوانیم برای پیشرفت در یادگیری آنها مورد استفاده قرار دهیم. ولی هیچ یک از روش ها بطور کامل موفقیت آمیز نبودند و مجبور شدیم باز از اول شروع کنیم. یا در موقعیتی قرار گرفته باشید که نتوانید در جمع یا تفریق به فرزندتان کمک کنید و هر لحظه از شما سوال می پرسد و جواب ها را از شما می خواهد. برای آموزش بهتر و یادگیری سریع می توانید نرم افزار جدول ضرب دوگانه سخنگو را از صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید و آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

جدول ضرب

این نرم افزار با محیط ساده و کودکانه فرزندان شما جذب خود می کند و باعث می شود بچه ها بیشتر به آموزش توجه کنند. این نرم افزار که دو زبانه است از زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند. هر گاه بخواهید حاصل جمع و یا تقسیم عددی را بدانید به صورت صوتی و به زبان فارسی بیان می شود و با تغییر زبان جواب را به زبان انگلیسی بیان می شود. این نرم برای آموزش جدول ضرب، حل جمع و تقسیم، پاسخ صوتی، حل تفریق ها، محیط کاربری ساده، رنگ بندی زنده، پشتیبانی از زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

جدول ضرب جدول ضرب جدول ضرب


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.88 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0
 • اجرا در: اندروید 1.6 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا رعنایی
۰۹:۴۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
رمز جدول ضرب گویا چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام ''فایل منم باز نمیشه'''چراااااا
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۱۸:۵۸ ۲۰ دی ۱۳۹۳
با سلام.
من نرم افزار آموزش جدول ضرب با اندروید 4.2.2دانلود کردم فایل باز نمیشه
چکار کنم؟
ممنون
آخرین اخبار