سردار جزایری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

نیازی به استقرار نیروی نظامی ایران در مرز سرزمین‌های اشغالی نیست/ همه بخش‌های عراق آزاد می‌شوند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به توان مقاومتی مردم و دولت عراق اظهار داشت: همه بخش‌های عراق به زودی آزاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار مسعود جزایری در حاشیه ختم سردار حمید تقوی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برخورد با رژیم صهیونیستی نیاز به حضور فیزیکی نداریم.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره ادعای روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست" مبنی بر اینکه نیروهای نظامی ایران در مرزهای فلسطین مستقر هستند، تصریح کرد: برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیازی به استقرار نیروهای نظامی ایران در مرزهای سرزمین‌های اشغالی نیست. جمهوری اسلامی و مجموعه مقاومت چنانچه اقدام خطایی از سوی رژیم صهیونیستی ببینند، اقدامات مؤثری انجام خواهند داد.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر آزادسازی استان نینوا اظهار داشت: بی‌تردید همه بخش‌های عراق آزاد خواهد شد و این مهم در درجه اول به دست مردم و دولت عراق انجام می‌شوند.
 
سردار جزایری درباره رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سناریوهایی که برای ارتش پیش‌بینی شده بود، با قدرت انجام شد و امیدواریم این رزمایش‌ها به قدرت نیروهای مسلح بیافزاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار