زلزله نگار؛

این نرم افزار وقوع زلزله را به شما هشدار می‌دهد + دانلود

تنها با نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه خود می توانید اطلاعات زمان وقوع و ریشتر آن را به خوبی دریافت و محل دقیق آن را شناسایی کنید. این برنامه برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی و iOS منتشر شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ earthquake نام یک نرم افزار برای سیستم عامل ios است که می توانید شما کاربران دریچه با نصب آن اطلاعات دقیق و کاملی را از تمامی زلزله های جهان و ایران به شما دهد. ازجمله این اطلاعات می توان به سال وقوع آن بزرگی ریشتر آن و ... اشاره کرد که همین نرم افزار می تواند اطلاعات شما را تا حد زیادی درباره وقوع زلزله زمان احتمالی زلزله های بزرگ جهان و آموزش صحیح مقابله در برابر زلزله را به شما آموزش می دهد. این نرم افزار علاوه بر این اطلاعات نقشه ها تصویر ماهواره ای را برای شما به تصویر کشیده است تا به وسیله آن تمامی این موضوعات و اطلاعات را به شما نشان دهد.

 

نرم افزار زلزله نگار فقط مخصوص سیستم عامل اندروید است که امکانات فراوانی از جمله پیش بینی زلزله ها و هشدار دادن، مواردی که بعد از وقوع زلزله باید رعایت کرد و ... است. این نرم افزار ایرانی قابلیت پخش و اطلاع رسانی آنلاین و اخبار زلزله در ایران و جهان اشاره کرد که در کمترین زمان ممکن تمامی اخبار بر روی این نرم افزار به صورت آنلاین قرار می گیرد. این نرم افزار نیز از زلزله های 100 سال پیش ایران نیز به شما اطلاعات زیادی نظیر موقعیت و مکان وقوع زلزله و بزرگی ریشتر و ... را در اختیار شما کاربران اندروید قرار می دهد.

 

 • دانلود و مشخصات فایل



دانلود


 • حجم: 5 مگابایت
 • نسخه: 4.0.1
 • اجرا در: iOS 5.0 و اندروید 2.1 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
لطفا یک نرم افراز جدید و کاملتر را معرفی کنید
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۲:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۶
سلام. این نرم افزار ویروسی است. اندروید 7 به بالا پیغام میدهد که این نرم افزار برای Tracking و برداشت اطلاعات گوشی شما تروجان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
الهه خدانظر
۰۱:۰۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
سلام خسته نباشین دخترم نزدیک ۴سالشه چشم هاش همیشه گل مژه میزنه بصورت دایم الآنم حدود چهار ماه پشت پلکش بصورت غده سه تا زده از زیر پوست دکتر بردم گفتن عمل راهی نداره عمل نشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
نصب نمیشه
آخرین اخبار