رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری:

هيچ گونه نسبت سببى و نسبى با رئيس جمهور نداشته و ندارم

در پی انتشار شایعاتی مبنی بر روابط فامیلی اعضای دولت با شخص دکتر روحانی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری با انتشار تکذیبیه‌ای کلیه این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی مبنی روابط فامیلی برخی اعضای دولت با رئیس جمهوری "حسن روحانی" رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهوری، تکذیبیه‌ای در این رابطه در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد.


متن این تکذیبیه به شرح ذیل است:

تکذيبيه
بنام افریدگار مهربان
این روزها که قطار دولت تدبیر و امید به لطف و اراده پرودگار و همت بلند مردان و زنان کشورم در حال حرکت است ؛گاهی اخبار کذب و دور از شان بعضی افراد در سایت ها و پايگاههاي خبری موجب تاثر و تاسف است .
اگرچه نسبت خويشاوندى با رئيس جمهور فرهيخته كشورمان را مايه مباهات میدانم اما اينجانب طاهره قيومي با صراحت و بصورت رسمى اعلام مى‌نمايم هيچ گونه نسبت سببى و نسبى و خويشاوندى با جناب اقاى دكتر حسن روحانى رئيس جمهور عزيز كشورمان نداشته و ندارم و هرگونه خبرى را در اين باره بشدت تكذيب مى نمايم.
خدای متعال را شاکرم که توفیق خدمت به نظام و مردم کشورم را در دولت تدبیر و امید به بنده عطا فرمود .
به شکرانه این نعمت همه توان و تجربه خود را درجهت نیل به اهداف عالیه دولت بکار خواهم گرفت .

طاهره قیومی 

17/10/93

شایان ذکر است سال گذشته "قیومی" در یادداشتی اعلام کرد: علی اصغر مونسان هیچ نسبت فامیلی با دکتر روحانی رییس جمهوری ندارد و مسوولیت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش تنها بر اساس کارنامه علمی و عملی و سابقه مدیریتی به وی سپرده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار