تامین اعتبار لازم برای ارائه تسهیلات به کارجویان تهرانی

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران از تامین اعتبار لازم و اعطای تسهیلات به کارجویان رشته های خاص خبر داد.

 امید شنعه مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تامین اعتبار لازم و اعطای تسهیلات به کارجویان رشته های خاص
اظهارکرد: با توجه به تفاهم نامه مشترکی که میان این بنیاد و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران مبنی بر ایجاد اشتغال در رشته های تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، پرورش آبزیان زینتی، خاویار و همچنین مشاغل جدید منعقد شده است، بانک توسعه تعاون نیز در زمینه تامین اعتبار و اعطای تسهیلات به کارجویان اقدام خواهد کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) نیز با نرخ سود 4 درصد تسهیلات مورد نیاز را پرداخت می کند و تسهیلات بانک توسعه تعاون در بخش ماهیان زینتی به عنوان مثال سه تا پنج میلیون تومان و با نرخ سود 21 درصد است.
 
مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران، خاطرنشان کرد: همچنین نخستین کارگاه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با ظرفیت 60 نفر تجهیز شده است و ظرف چند ماه آینده وارد فاز اشتغال می شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تسهیلات ، اعتبار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار