کاخ سفيد:

موضوع ايران از جمله موضوعات مورد بحث در ديدار آتی کامرون و اوباما خواهد بود

کاخ سفید با انتشار بیانیه ای از سفر دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به آمریکا در روزهای پانزدهم و شانزدهم ژانویه و دیدار وی با باراک اوباما رئیس جمهور این کشور و بررسی موضوعات گوناگون از جمله موضوع ایران در این دیدار خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، در متن این بیانیه آمده است:رئیس جمهور اوباما در روزهای پنج شنبه و جمعه آینده(پانزدهم و شانزدهم ژانویه)در کاخ سفید میزبان دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس خواهد بود.

رئیس جمهور اوباما  و نخست وزیر کامرون در روز پنج شنبه پانزدهم ژانویه یک مهمانی شام کاری خواهند داشت و در روز جمعه، شانزدهم  ژانویه در کاخ سفید با هم دیدار خواهند کرد.

دو رهبر در این دیدار مسائل گوناگونی از جمله رشد اقتصادی،تجارت بین المللی،امنیت سایبری،ایران ،داعش،مبارزه با تروریسم ،ابولا و اقدامات روسیه در اوکراین را بررسی خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: انگلیس دوست نزدیک و متحد ثابت قدم آمریکا است و رئیس جمهور اوباما به دنبال آن است که با آغاز سال جدید و تعامل با کامرون درباره این مسائل بر روابط ویژه و  بادوام بین آمریکا و انگلیس تاکید کند.

کامرون پیش از این نیز در ماه مه سال 2013 و مارس 2012 در کاخ سفید با اوباما دیدار کرده است.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار