میر اسماعیلی خبر داد:

اعزام جودوکاران به مسابقات گرجستان و ترکیه/ غیبت در اردوی فردا به معنای انصراف است

نایب رئیس و مدیر تیمهای ملی فدراسیون جودو گفت: به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا 2015 دو مسابقه جایزه بزرگ را در نظر گرفته ایم.

 آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از اعلام نفرات جدید دعوت شده به اردوی بزرگسالان گفت: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، رقابتهای قهرمانی کشور ملاک اصلی ما برای دعوت به اردوی تیم ملی بود، به علاوه نفراتی که کادر فنی انتخاب کردند، البته دو بازیکن تیم جوانان یعنی احمد قاسمی و ایمان نیک اقبال که در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ کنگ مبارزه های خوبی به نمایش گذاشتند هم به تیم ملی دعوت شدند، هر کس فردا در اولین جلسه اردو شرکت نکند به معنای انصراف از تیم ملی است.

وی خاطر نشان کرد: در انتخاب نفرات دست سرمربی تیم ملی را باز گذاشتیم و از وی حمایت می‌کنیم البته قرار است از مربیانی که شاگردانشان در رقابتهای قهرمانی کشور عملکرد قابل قبولی داشتند هم به صورت ادواری به تیم ملی دعوت کنیم، اگر هم کادر فنی از عملکرد آنها رضایت داشت این همکاری را ادامه خواهیم داد در این مورد هم اختیار در دست سرمربی و کادر فنی است.

مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون جودو در خصوص برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا 2015 که قرار است اردیبهشت 94 به میزبانی کویت برگزار گردد، گفت:ما سه مرحله اردوی داخلی را تا پایان سال 93 در نظر گرفته این بعد از آن در روزهای اول و دوم فروردین به مسابقات جایزه بزرگ گرجستان و 8و9 فروردین به رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه اعزام خواهیم شد.

وی تصریح کرد: زارعیان، سرمربی تیم ملی در خواست برگزاری اردوی مشترک به میزبانی کره جنوبی را داشته است که در حال رایزنی‌های اولیه هستیم.

نایب رئیس فدراسیون جودو از احتمال برگزاری مسابقات مدعیان خبر داد: مسابقات قهرمانی کشور با استقبال خوبی از سوی جودوکاران روبه رو شد و ما شاهد مسابقات با کیفیت و جذابی بودیم، مسابقات فینال و ما قبل فینال به اوج حساسیت رسیده بود و مشاهده می کردیم که چطور ورزشکاران گمنام و جوان در مقابل نامداران قدرت نمایی می کنند، احتمال این وجود دارد که مسابقات مدعیان آزاد را هم برگزار کنیم تا برای کسانی که به هر دلیلی نتوانستند در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند فرصت انتخاب شدن بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، انصراف ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار