تهیه‌ کننده برنامه اقتصادی "روزآمد" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"روزآمد" حامی کالا و کارآفرین ایرانی است

امیرحسین خرمشاهی گفت: "روزآمد" یک مجله اقتصادی است و حمایت از کار، کالا و کارآفرینی هدف این برنامه است.

امیرحسین خرمشاهی تهیه کننده و کارگردان برنامه اقتصادی "روزآمد" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه یک مجله اقتصادی است و حمایت از کار، کالا و کارآفرینی هدف این برنامه است.



خرمشاهی عنوان کرد: این برنامه هر روز صبح از ساعت 7:00 الی 7:30 از شبکه پنج پخش خواهد شد که اولین قسمت آن از 20 دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: این برنامه که در گروه اجتماعی تولید شده است، مخاطبان را با مسائل حوزه اقتصادی آشنا و آن‌ها  را در این زمینه به روز می‌کند و نگاه ویژه‌ای به صنعت و اقتصاد دارد و شعار آن این است که "در حوزه اقتصاد به روز باشید".



خرمشاهی بیان کرد: این برنامه با کمک کارشناسان و گفتگوی تلفنی با مسئولان به توسعه اقتصادی کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردها فرهنگسازی در عرصه کودکان و نوجوانان و کارآفرینی در این عرصه است و اینکه توصیه می‌شود کودکان و نوجوانان مدرک‌گرا نباشند و مهارت و تخصص را در نظر داشته باشند.

این تهیه کننده با بیان اینکه مباحث مدیریتی و اقتصادی در این برنامه مطرح می‌شود، گفت: مدیریت هزینه، کسب کار، کارآفرینی، اصول ثروت‌آفرینی و اینکه آدم‌های موفق، فضایی نیستند و بورس در این برنامه مورد بحث قرار خواهد گرفت.



تهیه کننده "روزآمد" اظهار داشت: این برنامه در چهار گوشه کشور ایران دیده می‌شود و با ملی شدن شبکه پایتخت، همه می‌توانند آن را ببینند.

وی افزود: نوع تربیت اقتصادی و مباحث مربوط به آن را در برنامه لحاظ خواهیم کرد و با افراد کارشناس، مدرسان و کارآفرینان به بحث و بررسی می‌نشینیم.



خرمشاهی عنوان کرد: باید در حوزه اقتصاد نیمه پر لیوان را دید، این برنامه صبح پخش می‌شود و سعی داریم صبح‌ها را با نقد مثبت نسبت به اقتصاد شروع کنیم و به کسانی که جویای کار هستند امید بدهیم و تشویق‌شان کنیم و به زیرساختهای اقتصادی کشور کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه به مدت سی دقیقه از ساعت 7:00 تا 7:30 هر روز صبح از شنبه تا پنج‌شنبه پخش خواهد شد.  


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۳
مجریش هم هیراد حاتمی...واقعا برنامه خوبیه
آخرین اخبار