هورا و سانسور همزمان روزنامه های اصلاح طلب در مورد اتفاقات ديروز مجلس+ تصاوير

روزنامه های وابسته به اصلاح طلب امروز تيتر اول خود را به اتفاقات و حاشيه های پيرامون نطق علی مطهری در جلسه ديروز مجلس اختصاص داده اند اما در عين حال طبق معمول مطالبي كه مطهري در انتقاد از دولت و اصلاح طلبان و مواردي مانند ساپورت پوشي مطرح مي كند در اين روزنامه ها سانسور شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران با نگاهی اجمالی به سر تيتر روزنامه هاي صبح امروز يك جريان هماهنگ در روزنامه های وابسته به جريان اصلاحات به چشم می خورد.اين روزنامه ها همگی تيتر يك خود را به اتفاقات و حاشيه های پيرامون نطق علی مطهری در جلسه ديروز مجلس اختصاص داده اند.

گفتنی است سه روزنامه شرق، مردم امروز و آرمان به طور اتفاقي و خودجوش!!! تيتر " نطق ناتمام" را براي اين خبر انتخاب كرده اند و روزنامه اعتماد با انتخاب تيتر دوپهلوی"نطق مطهر"  به تمجيد از علی مطهری پرداخته است.

شايان ذكر است در نطق ديروز مطهري چندين موضوع مختلف مطرح شد كه در صفحه اول اين روزنامه خبري از آن نيست و تنها به موضوع حصر و اعلام تنفس و اتمام جلسه علني مجلس پرداخته شده است.

در پايان اين نكنه قابل تامل است كه زمانيكه علی مطهری در صحبت هايش به انتقاد از دولت پرداخته و يا حرفي بر خلاف ميل اين جريان خاص در حمايت از جشنواره عمار ميزند و يا حتي از وضعيت فرهنگي و ساپورت پوشي انتقاد مي كند صحبت هايش در روزنامه های اصلاح طلب سانسور و برخي اوقات كه صحبت های اين نماينده برای موج سواری رسانه ای مناسب باشد حرف هايش به عنوان تيتر يك اين روزنامه ها انتخاب می شود.















انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار