آبی پوشان در دادن هدیه پیش دستی کردند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت :با وجود اینکه مطالبات بازیکنان به طور کامل پرداخت نشده است اما آنها پیش دستی کرده و هدیه خوبی را به مسئولین باشگاه و تمام هواداران اهدا کردند .

آبی پوشان در دادن هدیه پیش دستی کردندسیدسعید افجه ای در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران  درباره برد آبی پوشان اظهار داشت:آبی پوشان با توجه به اردو و تمریناتی که در نیم فصل پشت سر گذاشتند توانستند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و امیدوارم این پیروزی ها همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم جایگاهمان را در جدول ارتقا بدهیم  .

وی بیان کرد : جا دارد که از طرف هیات مدیره استقلال این پیروزی لذت بخش را به کادرفنی و بازیکنان تبریک بگویم و این برد نشانگر این است که تغییرات انجام شده در نیم فصل دوم مناسب و ایده آل بوده است و تیم توانسته که به آمادگی های لازم دست پیدا کند  .

افجه ای تصریح کرد : نکته قابل توجه این است که بازیکنان قبل از دریافت مطالبات خود بهترین هدیه را تقدیم ما و هواداران نمودند و امیدوارم این بردهای زیبا همچنان در بازی های آینده ادامه داشته باشد و بتوانیم مثل امشب دل هواداران عزیز را شاد نماییم.
برچسب ها: جام ، ملتهای ا ، اسیا ، ایران ، افجه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.