وزیر بهداشت: در هیئت دولت از آخرین وضعیت بیمه‌های تکمیلی گزارش می‌دهم

قاضی زاده هاشمی گفت: بسیاری از بیمارستانهای خصوصی تهران در طی این هفته قرارداد بسته‌اند اما در شهرستانها هنوز قراردادها کامل نشده است.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که هنوز برخی از بیمه‌های تکمیلی با بیمارستانها قرارداد نبسته‌اند و همین امر باعث مشکلاتی را برای بیماران تحت پوشش این بیمه‌ها بوجود آورده است، گفت: بسیاری از بیمارستانهای خصوصی تهران در طی این هفته قرارداد بسته‌اند اما در شهرستانها هنوز قراردادها کامل نشده است. 

وی  در ادامه در پاسخ به این که نظام پزشکی تا 20 دی ماه به بیمه‌ها برای قرار داد بستن با بیمارستانها فرصت داده بود و مسئولین بیمه هم قول داده بودند که تا اخر آذر ماه  قراردادها بسته شود، ادامه داد: ما جلساتی را با سازمانهای بیمه و نظام پزشکی داشتیم تا این مسئله هر چه سریعتر حل شود. 

وزیر بهداشت تاکید کرد: گزارشات پخش شده شما در بخش خبری 20:30 هم در خصوص مشکلات عدم عقد قرار داد  بیمه‌ها حل این مشکل را سرعت داده است. 

 وی در پاسخ به این سؤال  که گزارشات میدانی ما از شهرستانها نشان داد که بیمه خصوصی آتیه‌سازان حافظ با توجه به اینکه بخش عظیمی از افراد جامعه تحت پوشش این بیمه قرار دارند هنوز با بیمارستانها برای ارائه خدمت قرارداد نبسته‌ است، تأکید کرد: این موضوع را قبول دارم شخصاً با وزیر رفاه که به نوعی این بیمه تکمیلی زیر نظر این وزارتخانه قرار دارد در این باره صحبت شده که وزارت رفاه قول داده که هرچه سریعتر این بیمه با بیمارستانها عقد قرارداد کند و مصوبه دولت اجرایی شود.



انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار