فلاپی برد ایرانی؛

مراقب پرنده دیوانه خود در تهران باشید + دانلود

بازی پرنده دیوانه در تهران را شاید نسخه فارسی شده بازی فلاپی برد نامید اما امکانات و جذابیت های که در این نسخه بازی وجود دارد شما را به یک چالشی بزرگ دعوت می کند و به شما انگیزه می دهد تا از نفر مقابل خود جلو بزنید و رتبه خود را ارتقاع دهید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی فلاپی برد را که یک شرکت کوچک شخصی در ویتنام تولید کرده بود، چنان محبوب و پول‌ساز شد که سازنده‌اش را دچار بحران روحی کرد حتما به یاد دارید یک بازی سرگرم کننده حتی اعتیاد آور که گیمرهای زیادی را به سمت خود کشیده بود حتما توانسته اید حدس بزنید چه میخواهیم بگویم بله بازی پرنده دیوانه در تهران را می توان نسخه ایرانی این نرم افزار را نام برد ولی با تغیراتی که روی آن اعمال شده است. این بازی همانند بازی فلاپی برد کنترل می شود و شما می بایستی پرنده را از لابه لای ساختمان درختان و کوچه های تهران رد کنید.این بازی در سبک خود بسیار جذاب و اعتیاد آور است.

پرنده دیوانه در تهران

توی این بازی با یک پرنده با نمک همراه می شوید و کمک می کنید تا از محله های تهران و از لابه لای ساختمون ها و درختا رد بشود بدون اینکه به ساختمان ها و درختان برخورد کند. توی این بازی می توانید رتبه و امتیاز نزدیک ترین فرد به خودتان را ببینید. این بازی را دست کم نگیرید و نگوید این بازی بسیار راحت است ولی ما به شما می گویم که سخت در اشتباه هستید زیرا این پرنده بسیار زبل و واقعا دیوانه است و شما نمی توانید آن را کنترل کنید و این عمل باعث هیجانی خاص در شما به وجود می آورد. گارافیک و صدا در این بازی بسیار هنرمندانه کار شده است. تصویر بگراند بازی بسیار زیبا و از نمای شهر تهران و اماکن معرف شهر می باشد. بهتر است خود شما این بازی را دانلود کنید و خودتان قضاوت کنید حتما پیش خود فکر خواهید این بازی بسیار سخت و جذاب می باشد. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا این بازی را از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

پرنده دیوانه پرنده دیوانه پرنده دیوانه


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 10.73 مگابایت
 • نسخه: 4.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 •
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار