جعبه ابزار اندرویدی؛

چاقوی سوئیسی را به گوشی خود بیاورید + دانلود

جعبه ابزار کاملا رایگان بوده و مجموعه ای از ابزارهای کاربردی(چاقوی سوئیسی) می باشد که هم اکنون شامل 39 ابزار کاربردی در زمینه های مختلف با کمترین حجم ممکن که می توانید بصورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در هر کاری که می خواهیم انجام دهیم جعبه ابزار حرف اول را می زند. مثلا برای تعمیر خودرو یه جعبه ابزار مناسب می تواند کار ما را زودتر انجام دهید یا اینکه بخواهیم لوازم منزل را تعمیر. جعبه ابزار ها می توانند کمکی خوب برای ما باشد. این جعبه ابزارها کار را آسان و چه بسا راحتر نیز می کنند. تلفن همراه شما هم به یک چنین ابزاری نیازمند است که بتواند تمامی کارهای که به آن نیاز دارید را انجام دهد. نکته قابل توجه این است که از چه جعبه ابزاری استفاده کنیم که تمامی امکان را برای ما داشته باشد یعنی یک نرم افزار با چندین ابزار کاربردی، بصورت فشرده آن هم با حجم کم که فضای زیادی را اشغال نکند. برای دریافت چنین نرم افزاری همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.

جعبه ابزار

استفاده از یک جعبه ابزار ایرانی می تواند کمکی بزرگ برای گوشی همراه شما باشد. از جمله ابزارهای این نرم افزار میتوان به جستجوگر پلاک با قابلیت جستجو براساس شماره پلاک و استان و شهرستان، لرزه نگار، کد ملی، فاصله زمانی، دفترچه یادداشت، کرونومتر، قطب نما، سنسور صدا، نقشه مترو تهران، سرعت سنج، تراز حبابی، ساعت جهانی، کنترل وزن، ابزار های مهندسی ، مالتی مدیا، ابزار اندازه گیری و چندین و چند ابزار کاربردی دیگر نام برد. شما می توانید با نصب این جعبه ابزار هر یک از ابزارها را بصورت جداگانه در صفحه شخصی خود داشته باشید. این نرم افزار شامل بیش از 30 ابزار کاربردی برای گوشی اندرویدی شما می باشد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

جعبه ابزار جعبه ابزار جعبه ابزار


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 2.28 مگابایت
 • نسخه: 3.8.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.