بشار الجعفری:

آمریکا مسئول آزادی «ابوبکر البغدادی» از زندان «بوکا» است/ سوریه در تشکیل داعش نقشی ندارد

سفیر سوریه در سازمان ملل در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه آمریکا مسئول آزادی ابوبکر البغدادی از زندان بوکا در عراق است تاکید کرد سوریه در تشکیل گروه تروریستی داعش نقشی ندارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ «بشار الجعفری» در مصاحبه با روزنامه لبنانی «الاخبار» با اشاره به اینکه هیئت‌های عربستان سعودی، فرانسه، دانمارک، انگلیس و آلمان فعالیت‌های خصمانه‌ای را در سازمان ملل علیه دولت سوریه ترتیب دادند، افزود: ما به آلمان، فرانسه و دیگر کشورهای هجمه وارد نمی‌کنیم و تنها حقیقت کشورمان را آشکار می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های غربی همواره در تلاشند که با حقایق بازی کنند، اضافه کرد: این رسانه‌ها تمام تلاش خود را برای تحریف سخنان به نفع سیاست‌های خود به کار می‌بندند.

سفیر سوریه در سازمان ملل در بخش دیگری از مصاحبه گفت: داعش از اردوگاه «بوکا» زندان مشهور آمریکا در عراق خارج شد؛ «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش در این زندان بود و آمریکا آن را آزاد کرد و نه «بشار اسد»؛ کسانی که در پاریس مرتکب کشتار شدند در سوریه جنگیده و از این کشور به فرانسه رفتند؛ فرانسه اجازه داد تا این افراد به سوریه و عراق بروند سپس به شکل طبیعی به کشورشان بازگشته و پلیس فرانسه اجازه ورود به آنها داد؛ آنها زمانی‌که در سوری می‌جنگیدند خوب بوده و در زمان ورود به فرانسه بد می‌شوند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار