انتشار تصاویر لو رفته از ویندوز فون 10 و مشخصات فنی Galaxy S6

امروز تعدادی از تصاویر جدید از نسخه آینده سیستم عامل موبایل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز فون 10 یا Windows Mobile 10 در سطح نت منتشر شده است؛ اما در کنار این برخی اطلاعات نیز از پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای یعنی Galaxy S6 نیز همزمان در سطح نت منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امروز تعدادی از تصاویر جدید از نسخه آینده سیستم عامل موبایل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز فون 10 یا Windows Mobile 10 در سطح نت منتشر شده است؛ اما در کنار این برخی اطلاعات نیز از پرچمدار بعدی شرکت کره‌ای یعنی Galaxy S6 نیز همزمان در سطح نت منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که اکنون نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت یعنی ویندوز 10 برای آزمایش در نسخه Preview در اختیار کاربران است، امروز تصاویری بر سطح نت منتشر شده ‌که گویا مربوط به نسخه بعدی سیستم عامل موبایل این شرکت می‌شود. این تصاویر برای نخستین بار در وب‌سایت چینی Weibo انتشار یافته است.

تصویر فوق صفحه Start Screen ویندوز موبایل 10 را نمایش می‌دهد که با یک پس‌زمینه همراه شده است. این صفحه ـ همان طور که می‌بینید ـ به دو Header با نام چینی مشخص شده که ترجمه اولی Start و دومی Office است.

اما بر خلاف آنچه پیش از این تصور می‌شد، کاشی‌ها در این تصویر شفاف نیستند. در حالی که گفته می‌شود، نسخه بعدی Xbox One با کاشی‌های شفاف منتشر خواهد شد، در نتیجه از ویندوز موبایل 10 نیز انتظار می‌رود با یک چنین ویژگی گرافیکی منتشر شود.

همچنین در تصویری که گفته می‌شود مربوط به صفحه تنظیمات ویندوز موبایل 10 است، مواردی شبیه به Jump List دیده می‌شود که برای گشت و گذار بهتر در بین تنظیمات است.

قرار است مایکروسافت تا پیش از تابستان سال جاری میلادی نسخه 10 سیستم عامل موبایل خود را نهایی کند. همچنین گفته می‌شود، این نسخه برای اولین بار بر ‌Lumia 930 و Lumia 150 منتشر خواهد شد که پرچمداران مایکروسافت تلقی می‌شوند.

پرچمدار سامسونگ و انتشار مشخصات فنی Galaxy S6

اما از ‌سوی دیگر، در حالی که چندی است شایعاتی در خصوص پرچمدار بعدی سامسونگ مطرح است، امروز اطلاعاتی منتشر شده که نشان دهنده مشخصات فنی این هوشمند یعنی Galaxy S6 است. این اطلاعات در وب سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته است .

این پروفایل به مدلی با نام SM-G920A اشاره کرده ‌که گفته می‌شود، نمونه AT&T هوشمند Galaxy S6 است. گوشی هوشمندی که طبق این پروفایل با صفحه نمایش QHD برابر با وضوح 1440 x 2560 عرضه خواهد شد. همچنین در این پروفایل مشخص شده است که این هوشمند با پردازشگر 64 بیتی از دو نوع Exynos 7420 و Snapdragon 810 عرضه می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود، این هوشمند با صفحه نمایش خمیده روانه بازار شود که البته در این مورد هم گفته می‌شود، دو گونه از صفحه نمایش خمیده برای این گوشی در نظر گرفته شده است؛ یک طرف خمیده و دو طرف خمیده. در نتیجه هنوز مشخص نیست، وضعیت صفحه نمایش این گوشی به چه شکل خواهد بود.

همچنین در مورد سایر مشخصات فنی این گوشی باید گفت که دارای RAM 3 گیگابایت، دوربین 16 یا 20 مگاپیکسل، حسگر تشخیص اثر انگشت، و حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت است. ‌گفته می‌شود ‌این هوشمند با نرم افزارهای مخصوص خود به بازار خواهد آمد.

منبع: تابناک
برچسب ها: وبگردی ، ویندوز ، فون ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.