شعربازی با گوشی؛

با گوشی خود مشاعره کنید + دانلود

شعر بازی مسابقه ای است بین شما و گوشی شما، هوشمند است و از شما یاد می گیرد. با هر جواب درست سکه بگیرید و به مرحله بالاتر بروید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شعر بازی یک تلاش ذهنی شیرین است شعرهایی را از دوران مختلف زندگی به یادتان می آورد اما این فقط یک شعر نیست که به یادتان آمده کلی خاطره ی شیرین زنده می شود راستی شعرهای دوران ابتدایی یادتان هست. باز باران با ترانه با گهرهای فراوان می خورد بر بام خانه یا دیگر شعر ها... در این بازی شما به هیچ عنوان نمی توانید داور مسابقه را گول بزنید و امتیاز بگیرید. بله درست شنیدید این بازی یک داور حواس جمع دارد که نمی توانید آن را گول بزنید و یک شعر ساختی بخوانید تا به شما امتیاز و سکه دهد شما باید یک شعر از شعرای معاصر و یا شاعران بزرگ بخوانید تا بتوانید امتیاز لازم را از داور مسابقه بگیرید. این بازی به قدری شیرین و دل چسپ است که شما ساعت ها مسابقه می دهید و تلاش می کنید از گوشی خود جلو بزنید. بزرگترین رقیب شما در بازی گوشی همراه شما می باشد که باید استعداد ادبی خود را به رخ همه بکشید.

شعربازی

اما چگونه بازی کنیم؟ در این بازی یک بیت شعر می گوید و شما با توجه به حرف پایانی حریف پاسخ می دهید. اگر درست گفتید امتیاز می گیرید. وقتی امتیازها به تعداد معین رسید به دور بعد صعود می کنید. پس از صعود به دور بعد می توانید از شعرهای استفاده شده در مرحله ی قبل نیز استفاده کنید. اما این کار برنامه ریزی شده است نهایتا تعداد امتیازی که برای پاس مرحله لازم است افزایش پیدا می کند و ممکن است کم بیاورید و چون مرحله را پاس نکردید نمی توانید شعر تکراری استفاده کنید اینجاست که از سلوله های خاکستری خود کار می کشید البته در این شرایط می توانید با کلیک روی آیکن استاد که حامی شماست با توجه به تعداد سکه های کسب شده یک یا چند بیت بپرسید، نهایتا متوجه خواهید شد روز به روز پیشرفت کرده اید و ظرفیت یاد سپاری مغزتان بیشتر می شود. این بازی برای کسانی که علاقه شدید به شعر و ادبیات دارند توصیه می شود.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

شعربازی شعربازی شعربازی


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 863.31 کیلوبایت
 • نسخه: 1.8
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۱:۴۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
دانلود نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
چجوری نصبش کنم؟؟ نسخه قدیمیش هست ولی این جدیده نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۹
جدیدش اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۸
نسخه جدیدش عالیه
France
محمد کاظم
۰۱:۲۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
سلام دانودش کردم گفت نسخه جدید اومده براش نصب کردم دیدم کلا محیطش با این فرق داره خیلی بهتر از اینی هست که الان اینجا گذاشتید پیشنهاد می کنم نسخه جدیدش را بازار دانلود کنید
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۶:۵۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام از برنامه و سایت مفیدتان ممنونم شعر بازی واقعا عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
واقعا عالی خیلی ممنوم خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
عمران
۱۴:۴۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۷
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۷ تير ۱۳۹۵
خیلی جالبه واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
عالی بود
آخرین اخبار