از قرآن بپرس؛

این نرم افزار سوالات قرآنی شما را پاسخ می‌دهد + دانلود

نرم افزار از قرآن بپرس حاوي يكصد پرسش جوانان و پاسخ قرآني آن به همراه تلاوت آیات به همه پناهندگان به حريم وحي تقديم مي‌گردد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ما همیشه در ذهنمان سوال های بسیار زیادی داریم که به جواب بعضی از این سوالات می رسیم و بعضی دیگر از این سوال ها بی پاسخ باقی می مانند. اگر کمی دقت کنیم و البته وقت بزاریم می توانیم جواب همه سوالات را بدست بیاوریم. تا حالا شده یک سوالی داشته باشید ولی کسی نباشد پاسخ دهد؟ از این پس سوالات خود را از قرآن بپرسید بهترین جواب ها و منطقی ترین جواب ها را دریافت خواهید. آیا تا به حال وقت گذاشته اید سوالات خود را از قرآن کریم بپرسید؟ امروز دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای دانلود قرار می دهد که قرآن جواب همه سوالات ما را می دهد.

سوالات قرانی

نرم افزار از قرآن بپرس شامل بخش های مسائل اجتماعی، مسائل اعتقادی، رابطه با خدا، اخلاق، ما و دشمنان تقسیم شده است که در این بخش ها سوالات فراوانی پرسیده شده است که به تک تک سوالات پاسخ داده شده است. نرم افزار از قرآن بپرس حاوي يكصد پرسش جوانان و پاسخ قرآني آن به همراه تلاوت آیات به همه پناهندگان به حريم وحي تقديم مي گردد. که این نرم افزار به سفارش وزارت ورزش و جوانان تهیه و منتشر شده است.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

از قرآن بپرس از قرآن بپرس از قران بپرس


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 6.42 مگابایت
 • نسخه: 4.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
سلام چند تا سوال دارم 1تعداد کلمات قران 2شهرت قران 3تعداد سوره مدنی و مکی 4سوره ای که بسم الله ندارد 5نخستین چاپ در ایران ودرجهان بابت جواب های تان ممنون

شماره شناسنامه ی قران چنداست
باسلام ملکه ی وحی قران چیست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا عابدی
۰۰:۰۹ ۰۱ تير ۱۳۹۷
خیلی خوبه
آخرین اخبار